וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב ה-WWE והפוליטיקאית הצעקנית: בדיקת האבהות שהסעירה את אמריקה

5.6.2023 / 11:36

אמא של לורן בוברט הרפובליקנית טענה שסטן ליין הוא האבא שלה ודרשה ממנו מזונות, הבדיקה הוכיחה שזה לא נכון, הפוליטקאית נאלצה לחזור בה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 4.6/ספורט1

כוכב ה-WWE לשעבר, סטן ליין, ערך בדיקת DNA שנייה כדי להוכיח שהוא לא אביה של לורן בוברט, הפוליטיקאית השנויה במחלוקת מקולורדו, וביטל סופית את הטענות של אמה של הפוליטיקאית הרפובליקנית. ליין ובוברט הסכימו בחודש שעבר לבצע בדיקת DNA חדשה, שהראתה סופית שהיא לא בתו, למרות שאמה התעקשה על כך כל השנים.

לורן בוברט. Brandon Bell, GettyImages
אוקיי, בסוף זה לא נכון. בוברט/GettyImages, Brandon Bell

"אני יכולה לאשר שסטן ליין הוא לא אבי הביולוגי. אני אישית מעולם לא טענתי בפומבי שהוא אבי - אבל בהחלט, הטענה הזו נשמעה", אמרה בוברט.

למרות שבדיקת אבהות קודמת בהוראת בית משפט כבר אישרה כי ליין, בן 69, אינו קשור לבוברט, לאמא שלה עדיין היו ספקות לאחר שנודע לה שעובד המעבדה שלקח את דגימת הדם של ליין הורשע בעבר בלקיחת שוחד כדי להחליף בקבוקונים.

ההאשמות נובעות מרומן קצר שניהלו בנץ וליין באמצע שנות ה-80, לדברי ליין. השניים הכירו בזמן שהוא עבד כמתאבק ב-WWE וחי בפלורידה. זמן קצר לאחר שבוברט נולדה, אמה ביקשה מזונות מליין, ש"קיבל הודעה שאישה שניהלתי איתה רומן קצר מאשימה אותי באבהות לילד שלה", אמר ליין באותם ימים.

"עברנו על מערכת המשפט והשלמנו בדיקת אבהות על פי הוראת בית המשפט", הוסיף. "הוכרזתי שאינני האב והתיק נדחה". עכשיו כבר שיחרר אנחת רווחה: "המצב הזה והטענות הכוזבות הרבות שהועלו נגדי במהלך השנים היו מלחיצים עבורי ועבור משפחתי", אמר. "אני מרגיש שהמוניטין הטוב שלי הוכתם במידה ניכרת. גם אני וחברים קרובים אחרים מהמעגל הפנימי שלי נגררנו לזה".

בוברט אמרה שהיא קיבלה את תוצאות בדיקת האבהות החדשה. "זהו זה, בסדר!" בוברט אמרה. "הוא הותקף שלא כדין, וזה לא מגיע לו".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
לורן בוברט, סטן ליין. צילום מסך, אילוסטרציה, GettyImages
לורן בוברט, סטן ליין/GettyImages, צילום מסך, אילוסטרציה

בוברט, 36, היא פוליטיקאית שנויה במחלוקת מארה"ב, רפובליקנית שנבחרת לבית הנבחרים ממדינת קולורדו. היא פעילה קולנית למען הזכות לשאת נשק, והייתה מעורבת בלא מעט פרשיות שנויות במחלוקת. בין השאר, בעבר סירבה לקיים את החוק שכפה עליה לסגור את המסעדה שלה בזמן הקורונה. היא הייתה נגד הסגר, ופתחה בניגוד לחוק את העסק, כשהיא נוהגת לצלם את עצמה נושאת אקדח ולועגת לנציגי המפלגה הדמוקרטית. היא פרשה מהתיכון לפני כיתה י"ב כדי להקים משפחה, והשלימה את תעודת הבגרות רק לאחר מכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully