וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תתפלל שגם אני לא בהריון": כוכב ה-NBA הסתבך עם כוכבת הפורנו

9.6.2023 / 0:01

זאיון וויליאמסון הודיע כי הוא ובת זוגו מצפים לתינוק. כוכבת הפורנו מוריה מילס טוענת: "שכבנו בשבוע שעבר ולא סיפרת לי" - וזה ממש, אבל ממש לא הכל. בתקשורת האמריקאית תוקפים את השחקן: "זה מסביר מדוע הוא לא מצליח להיכנס לכושר"

Moriah Mills - RIO Ride It Out/Moriah M

לפני מספר ימים, הודיע זאיון וויליאמסון כי הוא וחברתו, אקימה, מצפים לתינוק שאמור להיוולד בנובמבר הקרוב - אירוע מרגש לכל הדעות, אך השעות חלפו, וכעת נמצא כוכב ה-NBA בעיצומה של סערת רשת של ממש.

כך הודיעו זאיון ובת זוגו על מין התינוק

כוכבת הפורנו מוריה מילס צייצה בחשבון הטוויטר שלה: "תתפלל שגם אני לא בהריון, זאיון וויליאמסון, כי אין ספק שהמחזור שלי מאחר. הייתי איתך בניו אורלינס בשבוע שעבר ולא אמרת לי שהכנסת להריון איזו בחורה, אחרי כל מה שעשיתי עבורך".

עוד בוואלה!

תפנית כואבת בקריירה: אלופת ווימבלדון נאלצת למכור "תמונות מיניות"

לכתבה המלאה

מילס הוסיפה וכתבה: "נתתי לך לז**ן אותי כל כך הרבה פעמים בלי קונדום, וככה אתה עושה לי? סיכנת את חיי עם כל מחלות המין הללו. נתתי לך לירוק לי בפה בשבוע שעבר כשככבנו, היית יכול להגיד לי שהכנסת אישה אחרת להריון, ואיך זה אמור לעבוד כשדיברנו על לגור יחד בניו אורלינס. חשבת שלא אגלה".

סדרת הציצוצים בהם שחקנית הפורנ מוריה מילס מאשימה את זאיון וויליאמסון ששכב איתה בזמן שהכניס מישהי אחרת להריון. Twitter/@moriahmillsss, צילום מסך
סדרת הציצוצים בהם שחקנית הפורנ מוריה מילס מאשימה את זאיון וויליאמסון ששכב איתה בזמן שהכניס מישהי אחרת להריון/צילום מסך, Twitter/@moriahmillsss

אגב, גם בת הזוג הנוכחית של זאיון מגיעה מרקע של עולמות המבוגרים - היא עבדה בעבר כחשפנית, והיא מבוגרת בשבע שנים מכוכב ניו אורלינס פליקנס. הפרשן האמריקאי הפופולרי סטיבן איי סמית' התייחס לסיפור הרכילותי ונדהם: "היא כוכבת פורנו! אני עצבני, כי - בנאדם, שיחקת רק 29 משחקים בעונה שעברה! החמצת את העונה שלפני כן! תהיתי מדוע לוקח לך כל כך הרבה זמן להיכנס לכושר. עכשיו אני יודע".

וויליאמסון, שנבחר ראשון בדראפט ה-NBA של 2019, נחשב לכישרון ענק אך פציעות מרובות מנעו ממנו לממש את הפוטנציאל העצום שלו עד כה. אשתקד שותף, כאמור, ב-29 משחקים בלבד, והעמיד ממוצעים של 26 נקודות ו-7 ריבאונדים למשחק בליגה הטובה בעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully