וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבת האינסטגרם התגלתה כ"פסיכית אובססיבית", והפכה ל"סטוקרית" של שחקני צ'לסי

25.5.2023 / 0:06

אורלה סלואן בת ה-21 קיימה יחסי מין עם כוכב הבלוז, מייסון מאונט, וניסתה לסחוט את בן צ'ילוול ובילי גילמור לאחר שעקבה אחריהם באובססיביות: "לא יכולתי לישון בגללה. זה השפיע עלי לרעה ועל קריירת הכדורגל שלי". עומדת בפני אופציית מאסר על הטרדה

אורלה סלואן, משפיענית אינסטגרם שעל פי החשד הטרידה את שחקני צ'לסי/orlamelissa

אושיית האינסטגרם אורלה סלואן, המוכרת יותר בכינוייה "Devil Baby", נעצרה בחשד להטרדת שלושה שחקני צ'לסי בעבר ובהווה - מייסון מאונט, בן צ'ילוול ובילי גילמור המשחק כיום בברייטון האנגלית.

לסלואן בת ה-21 יותר מ-81 אלף עוקבים באינסטגרם והיא נחשבת למשפיענית רשת בבריטניה. בנובמבר 2020 החלה ליצור קשר עם השחקנים אחרי שהגיעה לבית של צ'ילוול במסיבה שנערכה בזמן הסגר השני בבריטניה, שם היא קיימה, לפי בית המשפט, יחסי מין עם מאונט, דבר שגרם לה להפוך ל"אובססיבית" כלפי שחקני הקבוצה.

על פי עדויות בבית המשפט, סלואן החליפה עשרות מספרי טלפון על מנת להצליח לעקוב ולשמור על קשר עם השחקנים, איימה עליהם ואף דיווחה כי היא בהריון מגילמור, איתו נקבע כי היא בכלל לא קיימה יחסי מין באותה תקופה המיוחסת לאישומיה - חודשים יוני עד אוקטובר של השנה האחרונה. "היא פשוט החלה להתנהג כמו משוגעת", נכתב עליה בצהובונים באנגליה.

אורלה סלואן, משפיענית אינסטגרם שעל פי החשד הטרידה את שחקני צ'לסי. אינסטגרם, orlamelissa, צילום מסך
רכשה לא פחות מ-21 מספרי טלפון שונים. סלואן/צילום מסך, אינסטגרם, orlamelissa

"בחצי שנה לאחר האירוע בביתו של צ'ילוול, גברת סלואן המשיכה להטריד את מאונט בהודעות עד שהוא חסם את המספר שלה", אמר התובע ג'ייסון סיטאל. "לאחר זמן מה, הוא החל לקבל ממנה מסרונים ממספרים שונים וחדשים, בכל פעם חסם מחדש ועדיין המשיך לקבל הטרדות מטלפונים חדשים שהיא רכשה".

בבית המשפט נטען כי סלואן רכשה לא פחות מ-21 מספרי טלפון שונים, הזדהתה בתור נשים שונות רק כדי לפתות את מאונט ליצור איתה קשר, בזמן שקשר צ'לסי היה מוטרד מהאובססיביות של סלואן ואף חשש שהיא תגיע יום אחד למתחם האימונים להתעמת איתו פנים אל פנים.

אורלה סלואן, משפיענית אינסטגרם שעל פי החשד הטרידה את שחקני צ'לסי. אינסטגרם, orlamelissa, צילום מסך
סיפור לא נעים. סלואן/צילום מסך, אינסטגרם, orlamelissa
מייסון מאונט, שחקן צ'לסי. JUSTIN TALLIS/AFP, GettyImages
הטרדות בלתי פוסקות. מאונט/GettyImages, JUSTIN TALLIS/AFP

בנוסף למאונט, בבית המשפט הוצגו ראיות כי סלואן הטרידה גם את צ'ילוול, בני משפחה וחברים של השניים, כאשר גם גילמור, אקס הבלוז, הגדיר את ההודעות שקיבל ממנה כ"דבר שהשפיעו בצורה משמעותית על חייו". הקשר הצעיר הוסיף ואמר על ההודעות מסלואן: "לא יכולתי לישון בגללה. זה השפיע עלי לרעה ועל קריירת הכדורגל שלי. אני כבר לא יודע על מי אפשר לסמוך, חלק מהדברים שהיא ידעה רק הקרובים ביותר אלי ידעו".

בפני סלואן עומדת אופציה של מאסר בגין הטרדה, מעקב והפצת שקרים כלפי שחקני צ'לסי, כאשר המשפט שלה ממשיך בימים אלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully