וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תפנית כואבת בקריירה: אלופת ווימבלדון נאלצת למכור "תמונות מיניות"

סופיה ז'וק, שהייתה אלופת ווימבלדון לנערות ב-2015, נאלצה לפרוש בגלל פציעה ופותחת עמוד באונלי-פאנס כדי לפרנס את עצמה. אבל על דבר אחד היא לא מתפשרת

טניסאית העבר סופיה ז'וק/sofya_zhuk

סופיה ז'וק הייתה טניסאית כישרונית, שזכתה באליפות לנערות בשנת 2015 ונחשבה לשחקנית מבטיחה, אבל מאז היא זנחה את הקריירה המקצוענית, ולאחרונה הרוסייה הצעירה החלה להתפרנס ממקור הכנסה שונה: אונלי-פאנס.

ז'וק, כיום בת 23, הודיעה על כוונתה לפתוח לעצמה עמוד בפלטפורמה למבוגרים, שבה ניתו להעלות תמונות וסרטונים (בדרך כלל עם קונטוציה מינית) תמורת מנוי חודשי בתשלום.

עבור חובבי הטניס שזוכרים אותה כמנערה עם עתיד מבטיח, זה בוודאי מאכזב, אחרי שב-2015 ניצחה בגמר את אנה בלינקובה (כיום 56 בעולם) בטורניר שבה הפסידה מערכה אחת בלבד.

טניסאית העבר סופיה ז'וק. Ian Walton, GettyImages
צפו לה עתיד מבטיח. ז'וק/GettyImages, Ian Walton
טניסאית העבר סופיה ז'וק. אינסטגרם, sofya_zhuk, אתר רשמי
תמיד שיחקתי תחת כאבי תופת". ז'וק/אתר רשמי, אינסטגרם, sofya_zhuk
טניסאית העבר סופיה ז'וק. אינסטגרם, sofya_zhuk, אתר רשמי
זה יכול היה להיגמר אחרת. ז'וק/אתר רשמי, אינסטגרם, sofya_zhuk

לצערה של ז'וק, בוגרת אקדמיה יוקרתית בבלגיה שגידלה בין השאר את ז'וסטין הנין, היא סבלה מפציעה שכפתה עליה לפרוש. המשחק המקצועני האחרון שלה היה ב-2019, במוקדמות ווימבלדון, שגם בו הפסידה כשהיא סובלת מכאבי הגב הכרוניים שלה, כשהיא רק בת 20.

היא סיפרה ל"בילד" הגרמני: "הגוף שלי היה זקוק למנוחה. הייתי במצב כל כך קשה, שאפילו הרופאים סירבו לטפל בי. אני לא מעכלת פרוטאין, כך שהחוליות בגב שלי היו כמו של אדם בן 60. תמיד שיחקתי תחת כאבי תופת. אני אוהבת טניס, אבל הייתי חייבת לחשוב על הבריאות שלי".

ז'וק, שגם עובדת כדוגמנית, אמרה שהיא לוקחת פיקוד על חייה והקריירה שלה, עם פתיחת העמוד באונלי-פאנס, שיבטיח לה הכנסה ישירה מהתמונות שלה. "הרגע לו חיכיתם הגיע, אני מבטיחה שיהיו הרבה דברים מעניינים", אמרה, אך במקביל טענה שהיא מתעקשת שלא תתפשט, אלא רק תעלה דברים עם רמיזות מיניות.

  • עוד באותו נושא:
  • טראש טוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully