וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמונה של טריאתלטית עם דימום וסתי עוררה סערה. התגובה שלה סתמה פיות

עודכן לאחרונה: 6.6.2023 / 9:23

אמה פלאנט בראון, לשעבר סגנית אלופת העולם, העלתה במכוון תיעוד שלה עם כתם במפשעה במהלך התחרות. הגברים "נגעלו", התגובה שלה הפכה אותה לגיבורה

הסיכום השבועי, 1.6/ספורט 1

הטריאתלטית הבריטית אמה פאלנט-בראון סיימה במקום הרביעי באליפות אירופה הפתוחה באיביזה בתחילת החודש בטריאתלון, אבל מבחינת רבים, היא השיגה ניצחון חשוב לא פחות. האתלטית העלתה תמונה ברשתות החברתיות כדי לחגוג את הופעתה בתחרות, כשהתמונה מציגה כתם דם באזור המפשעה של חליפת הריצה שלה.

"חוגגת את הנשים המדהימות בספורט, ואת הגברים המדהימים לא פחות שתומכים בהן", היא שיתפה עם 46,000 העוקבים שלה. פלנט-בראון הוסיפה: "אני נפעמת מכמות ההודעות שקיבלתי מגברים ומנשים כאחד על המציאות הלא זוהרת של מירוץ עם המחזור".

הספורטאית אמרה שהיא בחרה לשתף את התמונה כדי להסיר את הסטיגמה סביב הווסת. פלנט-בראון אמרה שהיא סירבה "לערוך" את הכתם ולהוריד אותו מהתמונה מכיוון שזה משדר כאילו "זה משהו שהוא לא בסדר".

"בהרבה מהתמונות אתה לא יכול לראות כלום, את יכולה לשפוך על עצמך מים בתחנות סיוע, זה יעשה את העבודה, ואם זה לא קורה את מסיימת עם תמונה אחת כזאת, אבל הרעיון לערוך אותה אומר שמשהו לא בסדר בה", היא כתבה.

היא הודתה שאומנם יש לה חליפות כהות יותר כדי להסתיר את כתמי המחזור שלה, אבל היא בחרה ללבוש את החליפה הבהירה שלה כדי "לנסות את האפקט המצנן".

"אם אתם כותבים לי ואומרים ש-99 אחוז מהנשים יהיו נבוכים מזה, זו בדיוק הסיבה שאני משתפת את זה, כי באמת אין שום דבר רע. זה טבעי. בתור מי שמגיעה מרקע של בעיות אכילה כאצנית וכשגדלתי במקום שבו לא קיבלתי מחזור, עכשיו אני רואה את זה כדבר יפה", המשיכה.

עם זאת, לא כולם היו משועשעים מהמאמצים של פאלנט-בראון, שכן אדם אחד הגיב: "לא התמונה המחמיאה ביותר של אמ פאלאנט - בטח תוכל לחתוך אותה קצת יותר טוב".

הספורטאית המעוטרת, שזכתה ב-18 תחרויות של חצי איירון-מן ובמדליית כסף באליפות העולם, קיבלה שלל תגובות, כולל מגברים ש"נגעלו" והמליצו לה לחתוך את התמונה בצורה אחרת. "תודה על האכפתיות", כתבה לאחד מהם, "אבל זה בהחלט משהו שאני לא מתביישת לדבר עליו כי זו המציאות של נשים בספורט". לאחר מכן קיבלה שורה ארוכה של תגובות תומכות, כולל מיריבות שלה, ומעשרות גולשות ועוקבות.

  • עוד באותו נושא:
  • טראש טוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully