וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופרסטאר ב-NBA הכניס כוכבת פורנו להיריון? "אמר לי ללכת להז***ן"

5.9.2022 / 23:45

השחקנית לאנה רודס עוררה סערה: לאחר שחשפה בשנה שעברה שכדורסלן בכיר בליגה הוא אבי ילדה, בימים האחרונים נמצאו הוכחות שמדובר באחד השחקנים הגדולים בהיסטוריה

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 5.9/ספורט1

שחקנית סרטי המבוגרים לשעבר, לאנה רודס, הציתה גל של שמועות מסעירות בימים האחרונים כשהעלתה סרטון לאינסטגרם ובו העבירה ביקורת על שחקן NBA אנוונימי שהינו אבי ילדה הטרי, לכאורה. "נשבעת שחשבתי ששחקני NBA הם בחורים נחמדים. מפה לשם, אמרתי לו שאני בהיריון והוא אמר לי ללכת להז***ן", סיפרה רודס, שלא חשפה את זהותו של הכדורסלן המכוער. עם זאת, על פי ההשערות מדובר בסופרסטאר ממעלה ראשונה.

גולשים סקרנים באינטרנט חיברו כמה פיסות מידע שסיפקה כוכבת הפורנו בדימוס בנוגע לזהות האב מהרגע שהודיעה על הריונה בשנה שעברה, וכך רשימת האפשרויות הצטמקה לשלושה שמות. הראשון היה זה של מייק מיילאק, שניהל בעבר קשר עם לאנה, ונפרד ממנה וחזר אליה לסירוגין. אבל מיילאק מיד הפריך את השמועות, ושותפו לוגן פול טען לאחרונה בפודקאסט כי אבי הילד הוא כוכב בכיר ב-NBA, מה שמיקד את הפוקוס סביב שני שחקנים: קווין דוראנט ובלייק גריפין, כאשר הספקולציות לגבי האחרון נוצרו על ידי מעריצים וללא בסיס ממשי.

אשתקד, רודס סיפרה באחד הפרקים בפודקאסט שלה כי מי שהכניס אותה להיריון משחק בברוקלין נטס. למרות שהיא לא אמרה את שמו גם אז, היא כן ציינה שהוא מזל מאזניים. רק שחקן בסגל הנטס דאז היה מזל מאזניים - דוראנט. הוכחות לכך ש-KD הוא זה שהביא ילד לעולם עם כוכבת הפורנו עדיין אין, אבל כנראה שהשניים לא יכריזו בקרוב על הורות משותפת מאושרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully