וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרושתו של אבידל: "קירה חמראווי לא הייתה הבחורה הראשונה שלו"

עודכן לאחרונה: 1.2.2022 / 10:25

חיית אבידל תקפה את האקס הבוגד שלה בריאיון: "הוא אפילו לא התנצל בפניי, היו לו עוד נשים מהצד". על חמראווי: "אישה מרושעת"

תקציר מהגביע הצרפתי: פריז סן ז'רמן מפסידה 6:5 בפנדלים לניס/ספורט1

סערת אריק אבידל וגרושתו חיית קצת נרגעה וירדה לפחות מהכותרות בספרד ובצרפת. אלא שלראשונה מאז הפרשה, חיית נתנה את גרסתה וחשפה קצת פרטים על הפרשה שבמסגרתה כזכור שחקן ברצלונה לשעבר בגד בה עם קירה חמראווי, כדורגלנית פריז סן ז'רמן.

אריק ואשתו חיית אבידל. Jean Catuffe, GettyImages
אריק וחיית אבידל בימים יפים יותר/GettyImages, Jean Catuffe

כזכור, חיית הודיעה על רצונה להתגרש מאריק לאחר שהוא הודה בפניה כי ניהל מערכת יחסים רומנטית עם חמראווי, אז שחקנית ברצלונה. חיית גם נחשדת בכך שהיא הזמינה תקיפה נגד חמראווי בעקבות כך שהתעסקה עם בעלה. "הפכנו להיות חברות, היא הכירה את הילדים שלי", היא אמרה על חמראווי היום בריאיון בצרפת, "עזרתי לה להשתלב בברצלונה. אבל היא התחילה להתנהג בצורה מוזרה עם בעלי ועם גברים אחרים. היא ניסתה לסכסך בינינו והוסיפה שמן למדורה. הבחורה הזו מרשעת".

גם אבידל עצמו לא יצא נקי מהריאיון של חיית שתקפה: "הוא מעולם לא התנצל פנים אל פנים אחרי הפרשה הזו. הוא רק כתב פוסט התנצלות באינסטגרם ומחק אותו אחרי 48 שעות. זו הייתה ההתנצלות הכי קצרה בהיסטוריה".

חיית גם רמזה שזו לא הפעם הראשונה שאבידל בוגד בה ואמרה: "הרבה אנשים ביקרו אותי על כך שלא סלחתי לו וביקשתי ממנו להתגרש בעקבות הסיפור הזה. מה שהם לא ידעו זה שהנישואים שלנו ידעו הרבה אזורים אפורים שאני מעדיפה לא לדבר עליהם וכמובן, קירה חמראווי לא הייתה הבחורה הראשונה שלו במהלך הנישואים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully