וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשתו של אבידל חשודה בתקיפת הכדורגלנית כנקמה על רומן עם בעלה

עודכן לאחרונה: 16.11.2021 / 14:18

הפרשה מסתבכת. במשטרת פריז חושדים שחיית אבידל הזמינה את תקיפת קירה חמראווי בשל רומן שהתפתח כשהאחרונה שיחקה בברצלונה

העימות הפומבי בין ליאו מסי לאריק אבידל/רויטרס

פרשת תקיפת שחקנית פריז סן ז'רמן, קירה חמראווי, הולכת ומסתעפת. הסיפור מזעזע את עולם הספורט הצרפתי כבר כשבועיים ובתקשורת כל הזמן מנסים לדלות פרטים חדשים, כשהפרסום החדש עסיסי ביותר.

שמו של אריק אבידל מככב בהקשר של הפרשה מאז סוף השבוע ואחרי שדווח שהוא חשוד במעורבות בה, התברר שמכשיר הסים בטלפון הנייד של חמראווי רשום על שמו.

אריק אבידל עם אשתו, חיית אבידל. Jean Catuffe, GettyImages
בני הזוג אבידל/GettyImages, Jean Catuffe

היום כבר מספרים בצרפת שאחת החשודות בהזמנת ההתקפה האלימה של הכדורגלנית היא לא אחרת מאשר אשתו של אבידל, חיית. הסיבה: חשד שלה שבעלה מנהל רומן עם חמראווי בזמן שזו שיחקה בקבוצת הנשים של ברצלונה והוא שימש בתפקיד ניהולי-מקצועי בקבוצת הגברים.

לפי הדיווחים, חמראווי התקשרה לאבידל מבית החולים אחרי שהותקפה ושאלה אותו אם הוא מאמין שאשתו הייתה יכולה לשלם למישהו כדי שיפגע בה. כדורגלן העבר נשמע מופתע מאוד מהשאלה, אבל השיב בשלילה. השיחה הזו הובאה לידיעת המשטרה והיא מוכיחה שכבר אז חמראווי המותקפת הייתה משוכנעת שמי שאחראית למעשה היא חיית אבידל.

עוד בוואלה!

אריק אבידל יוזמן לתשאול בעקבות תקיפת כדורגלנית פריז סן ז'רמן

לכתבה המלאה

בעיתון "לה מונד" פורסם כי בימים האחרונים הפנימו חוקרי המשטרה שהכדורגלנית ככל הנראה לא הותקפה באלימות קשה מסיבות הנוגעות לקריירת הכדורגל שלה, לראיה גם שוחררה ממעצר אמינטה דיאלו, חברתה לפריז סן ז'רמן שנוקתה בינתיים מהחשד במוערבות בתקיפת חמראווי לאור התחרות ביניהן על ההרכב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully