וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק אבידל יוזמן לתשאול בעקבות תקיפת כדורגלנית פריז סן ז'רמן

המשטרה בצרפת גילתה כי מכשיר הטלפון של קירה חמראווי רשום על שם כוכב העבר, שהיה המנהל המקצועי של ברצלונה בתקופה ששיחקה בקבוצה

תקציר: צרפת - קזחסטן 0:8/ספורט1

אריק אבידל, כוכב העבר הצרפתי ומי שימש כמנהלה המקצועי של ברצלונה עד קיץ 2020, יוזמן לתשאול במשטרת פריז בעקבות תקיפת כדורגלנית פריז סן ז'רמן. כבר בסוף השבוע דווח בצרפת כי אבידל חשוד במעורבות בתקיפתה של קירה חמראווי וכי נעשה אחריו מעקב באמצעות מכשירים אלקטרוניים, אלא שכעת התבררו פרטים משמעותים שבעקבותיהם צפוי אבידל להגיע לתחנה.

אריק אבידל, שחקן עבר צרפתי. VALERY HACHE, GettyImages
יתושאל בניסיון לניסיון להבין את טיב היחסים ביניהם. אבידל/GettyImages, VALERY HACHE

בעיתון "לה מונד" פורסם כי בימים האחרונים הפנימו חוקרי המשטרה שהכדורגלנית ככל הנראה לא הותקפה באלימות קשה מסיבות הנוגעות לקריירת הכדורגל שלה, לראיה גם שוחררה ממעצר הקשרית אמינטה דיאלו, חברתה לפריז סן ז'רמן ששנוקתה בינתיים מהחשד במוערבות בתקיפת חמראווי לאור התחרות ביניהן על ההרכב, והמחשבה כעת היא שהתקיפה נובעת מסיבות רומנטיות.

רק היום (שני) נחשף שכרטיס הסים במכשיר הטלפון של חמראווי רשום תחת שמו של אבידל - שהיה המנהל המקצועי של ברצלונה החל מקיץ 2018, אז גם הגיעה קירה חמראווי לברצלונה אחרי שנתיים בליון. מובן מאליו שהדבר מעיד על קשר בין השניים וב"לה מונד" נכתב כי חוקרי המשטרה יזמנו את אבידל לתשאול בניסיון להבין את טיב מערכת היחסים בין שחקנית נבחרת צרפת לבין כוכב העבר. עוד פורסם כי הכדורגלנית טילפנה לאבידל ביום שאחרי התקיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully