וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרום אפריקה דורשים משחק חוזר מול גאנה: "נשדדנו"

עודכן לאחרונה: 15.11.2021 / 13:32

הכוכבים השחורים עלו לשלב המוקדמות השני עם 0:1 מפנדל מפוקפק מאוד, דרום אפריקה התלוננה לפיפ"א: "יש לנו קייס חזק מאוד, לא ניתן לשופט להרוס אותנו"

תקציר: פורטוגל - סרביה 2:1/ספורט1

הרבה מאוד משחקים חסרי חשיבות נערכו אמש (ראשון) במסגרת שלב הבתים של מוקדמות המונדיאל של אפריקה. אלא שהמשחק הקריטי סיפק שערוריית שיפוט והרתיח את הדרום אפריקאים, שהגישו תלונה רשמית לפיפ"א ודורשים משחק חוזר. כזכור, דרום אפריקה הפסידה 1:0 לגאנה במשחק ששלח את הגנאים לשלב הבא והדיח את דרום אפריקה.

אלא ששער הניצחון היה שנוי במחלוקת. גאנה קיבלה פנדל אחרי שדניאל אמרטיי נפל בתוך הרחבה. רושין דה רוק, המגן שכביכול הכשיל אותו, קיבל גם כרטיס צהוב ואנדרה אייוו הכריע מהנקודה הלבנה. המהלך בכלל החל מקרן שלא הייתה לזכות גאנה. בדרום אפריקה זעמו על הפנדל הזה שנשרק על ידי השופט הסנגלי מאגוטי נדיאיי והחליטו לתקוף בכל החזיתות.

צפו בעצמכם: היה פנדל?

מההתאחדות הדרום אפריקאית מסרו בתגובה: "נגיש תלונה להתאחדות של אפריקה וגם לפיפ"א. ראשית, שיחקרו את השיפוט במשחק הזה ושנית, שיקראו תיגר על חלק מההחלטות בו. כבר עדכנו את המשקיף שנגיש תלונה רשמית. לא ניתן לשופט הזה להרוס את השחקנים שלנו. אנחנו מרגישים שנשדדנו לא רק בגלל הפנדל. היו הרבה החלטות שנויות במחלוקת. יש לנו קייס חזק".


אגב, בדרום אפריקה מודעים היטב לעובדה שיש תקדים למשחק חוזר. הם בעצמם שיחקו משחק חוזר נגד סנגל במוקדמות מונדיאל 2018, אחרי ששופט המשחק הזה נחשד בהטיה לטובת דרום אפריקה, שניצחה 1:2. במשחק החוזר אגב, סנגל ניצחה 0:2 ועלתה למונדיאל ברוסיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully