וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זלאטן איברהימוביץ' נתפס בעבירה מלוכלכת, ויחמיץ את המשחק הבא

עודכן לאחרונה: 15.11.2021 / 15:54

ניצל מהרחקה: המצלמות תיעדו את חלוץ נבחרת שבדיה שולח מכה ברוטלית לגב של אספיליקואטה, והוא יורחק מהמשחק הראשון בפלייאוף

תקציר: ספרד - שבדיה 0:1/ספורט1

זלאטן איברהימוביץ' ניצל אתמול (ראשון) מהרחקה אחרי כניסה ברוטאלית ללא כדור במגן נבחרת ספרד סזאר אספליקואטה, אבל כן ספג כרטיס צהוב ולא יוכל לשחק במשחק הראשון של נבחרת שבדיה בפלייאוף. שבדיה פגשה אתמול את ספרד בקרב ישיר על ההעפלה למונדיאל, והפסידה 1:0 ללה רוחה משער של אלברו מוראטה בדקה ה-86 - ולכן תיאלץ לשחק בפלייאוף האירופי.

זלאטן לא פתח בהרכב, נכנס כמחליף בדקה ה-73, שוב לא הצליח להשפיע על המשחק, אבל כן הראה תסכול ועצבים, כשנכנס מאחור בשחקנה הספרדי של צ'לסי והפיל אותו ארצה. השבדי שלח מרפק לגב של אספיליקואטה, ובתחילה נראה היה שהוא לא מקבל אפילו צהוב, כשאף אחת ממצלמות הטלוויזיה לא תיעדו זאת, אבל על פי רישומי פיפ"א הוא אכן הוצהב. גם סרג'יו בוסקטס, חברו לשעבר של זלאטן בברצלונה, ניגש גם לשופט וגם לאיברהימוביץ' ודרשו תגובה על המהלך הברוטלי.

מדובר בצהוב שימנע ממנו, כאמור, לשחק במשחק הבא, אבל רבים ברשתות החברתיות תהו איך החלוץ השבדי בן ה-40 לא הורחק על העבירה הזאת.

אספליקואטה עצמו הגיב בטוויטר לציוץ שהראה את האגרסיביות של איברהימוביץ', העלה תמונה שלו מחויך וכתב "כאן הכל בסדר".

עוד בוואלה!

ספרד עלתה למונדיאל אחרי 0:1 על שבדיה, שתשחק בפלייאוף

לכתבה המלאה

אגב, מאמן נבחרת ספרד לואיס אנריקה הודה אחרי המשחק שהשתחרר אצלו הרבה לחץ מההפלה. "הרגשתי שאני סוחב על הגב תיק של 100 ק"ג", אמר, "ירד ממני משא כבד, ועכשיו אני מרוכז במונדיאל ומקווה שיהיה לנו טורניר טוב, כי אני יודע שאם מאמן לא מנצח, הוא סופג ביקורת. כזה זה בקרקס הנהדר של הכדורגל, ועליי לקבל את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully