וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד עלתה למונדיאל אחרי 0:1 על שבדיה, שתשחק בפלייאוף

שער מאוחר של אלברו מוראטה (86) הבטיח ללואיס אנריקה ושחקניו את הכרטיס לקטאר, זלאטן איברהימוביץ' וחבריו יקבלו הזדמנות נוספת במרץ

תקציר: ספרד - שבדיה 0:1/ספורט1

אחרי הדרמה בקרואטיה והניצחון המוחץ של גרמניה, נבחרת נוספת מאירופה הבטיחה את מקומה במונדיאל 2022 וזוהי ספרד, שגברה הערב (ראשון) 0:1 על שבדיה במשחק שהיווה קרב ישיר על ראשות בית ב'. אלברו מוראטה כבש בדקה ה-86 את השער שהעניק ל"לה רוחה" את הכרטיס לגביע העולם ושלח את זלאטן איברהימוביץ' וחבריו לפלייאוף.

שחקן נבחרת ספרד אלברו מוראטה. רויטרס
הבטיח לספרד את הכרטיס עם שער ניצחון. מוראטה/רויטרס

הסקנדינבים היו בראש הבית במשך תקופה ארוכה והאמינו שכל עוד יעברו בשלום את המשחק הערב הם יסיימו בפסגת הבית, אלא שביום חמישי הגיע הפסד מפתיע במיוחד בגאורגיה, ספרד ניצלה זאת כשניצחה 0:1 ביוון והערב השלימה את העבודה עם ניצחון ביתי לעיני הקהל בסביליה. השחקנים של לואיס אנריקה היו זקוקים לנקודה בלבד כדי להבטיח את מקומם במונדיאל, אולם הצליחו לחגוג את ההעפלה עם ניצחון בסופו של דבר, על אף תצוגת כדורגל שהייתה רחוקה מלהרשים.

דווקא שבדיה הייתה זו שהגיעה למצבים הבולטים ביותר במשחק, כאשר בשני המקרים היה זה דרך אמיל פורסברג. הקשר החמיץ פעמיים לפני שהוחלף במפתיע בדקה ה-63, וגם זלאטן איברהימוביץ' בן ה-40, שנכנס 10 דקות אחר כך בתקווה להושיע את הנבחרת במדים הצהובים, לא הצליח לעשות זאת ושבדיה תיאלץ לחכות לפחות עד מרץ כדי להעפיל לגביע העולם דרך הפלייאוף, כפי שעשתה לפני ארבע שנים כשהדיחה את איטליה.

אמיל פורסברג שחקן נבחרת שבדיה. רויטרס
החמצות גדולות. פורסברג/רויטרס

מהלך משחק

דקה 16: הזדמנות נפלאה לשבדים. אמיל פורסברג פרץ ממרכז המגרש, היתל בשחקנים הספרדים וכשהגיע לאיזור הרחבה הניף את הרגל, אבל פספס את מסגרת השער.

דקה 39: עוד הזדמנות מצוינת של שבדיה, שוב זהו פורסברג. הפעם הקשר היה עמוק בתוך הרחבה וניסה לכבוש מהאוויר בבעיטה לפינה הרחוקה, הכדור חלף סנטימטרים לדי הקורה.

דקה 63: צעד מפתיע של המאמן השבדי, שבחר לספסל את אמיל פורסברג.

דקה 73: זלאטן איברהימוביץ' בן ה-40 עלה מהספסל במקום אלכסנדר איסק במטרה להציל את המולדת. האם יצליח?

דקה 86: גול! דני אולמו שיגר פצצה מרחוק ואולסן הדף את זה למשקוף, אבל הריבאונד נפל אצל מוראטה שדחק לרשת מקרוב וקבע 0:1 לספרדים.

זלאטן איברהימוביץ' שחקן נבחרת שבדיה. רויטרס
לא הצליח להציל את המולדת. זלאטן איברהימוביץ'/רויטרס

משחק נוסף:

יוון - קוסובו 1:1
ליוון: יורגוס מסוראס (44). לקוסובו: אמיר רחמני (76)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully