וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וייסמן ודאבור צפויים לפתוח מול איי פארו, אלחמיד ישחק כקשר אחורי

14.11.2021 / 19:10

רוטנשטיינר יבצע מספר שינויים לעומת ההרכב שהפסיד באוסטריה. המאמן: "בישראל לא מבינים מה זה רשימת המתנה" (שני, 21:45)

מחזור 10הסתיים15/11/2021
נבחרת ישראל
  • דאבור (30, פנדל)
  • וייסמן (58)
  • פרץ (74)
2:3
  • (62) ואנטנאמר
  • (72) אולסן
איי פארו
וילי רוטנשטיינר מאמן נבחרת ישראל/צילום: שלומי גבאי, עריכת וידאו: אביעד בללי

נבחרת ישראל לא ציפתה לסיים כך את קמפיין מוקדמות מונדיאל 2022, אבל בעקבות ההפסד 4:2 באוסטריה ביום שישי ייתכן שמחר בנתניה נגד איי פארו (שני, 21:45) יהיה זה משחקו האחרון של המאמן וילי רוטנשטיינר כמאמן הלאומי, כשכל שנותר לישראל הוא לנסות לפחות לסיים במקום השלישי בבית.

רוטנשטיינר לא תרגל הרכב באימון המסכם, אך ברור שיהיו מספר שינויים, לעומת ה-11 שפתחו בהפסד באוסטריה. איתן טיבי ואוראל דגני עשויים לפתוח במרכז ההגנה לצידו של ניר ביטון, כאשר חאתם עבד אלחמיד, שפתח כבלם באוסטריה, מתוכנן לפתוח לצד דור פרץ בקישור האחורי. שון וייסמן אמור להחליף את ערן זהבי הפצוע, כאשר מנור סולומון ומונס דאבור ישלימו את החלק הקדמי.

הרכב משוער: אופיר מרציאנו, אלי דסה, איתן טיבי, ניר ביטון, אוראל דגני, סאן מנחם, חאתם עבד אלחמיד, דור פרץ, מנור סולומון, שון וייסמן, מונס דאבור.

וילי רוטנשטיינר מאמן נבחרת ישראל. אודי ציטיאט
"יש לי חוזה עד חודש מאי". וילי רוטנשטיינר/אודי ציטיאט
שון וייסמן באימון נבחרת ישראל. אודי ציטיאט
צפוי לפתוח במקום זהבי הפצוע. וייסמן/אודי ציטיאט

"לא יהיה קל מחר", אמר רוטנשטיינר במסיבת העיתונאים, "אמרתי לשחקנים שחשוב מאוד לכבד את הנבחרת היריבה ולראות את מה שהיא עשתה במשחקי החוץ נגד דנמרק, סקוטלנד ואוסטריה. לכולן היה קשה וכך יהיה לנו גם מחר בנתניה. נצטרך לעבוד קשה כדי לנצח. זה משחק חשוב לתדמית של ישראל ושחקנים שלא שיחקו יותר מדי יקבלו הזדמנות להראות את עצמם".

אם הוא מרגיש שעבורו זהו משחק פרידה: "אנחנו לא בסיטואציה פשוטה אחרי שהפסדנו באוסטריה, איבדנו את שקפטן שלנו ונפצע גם הכובש המצטיין, אבל אמרתי לשחקנים שעכשיו אנחנו משאירים את אוסטריה מאחור ומתמקדים רק באיי פארו מבלי להתייחס למה שיהיה בעתיד. אחרי המשחק נגד איי פארו אני וההתאחדות נשוחח על התכניות העתידיות שלנו. החוזה שלי מסתיים במאי ואני פתוח להחלטות שיתקבלו בעתיד".

על הזימונים החדשים לסגל בעקבות הפציעות: "אולי צריך להסביר לכולם בישראל שיש שחקנים שאנחנו מזמינים לסגל הרחב ושהם נמצאים ברשימת המתנה למקרה שנצטרך אותם. אם אני מזמן שחקן שנמצא ברשימת המתנה, הוא לא יכול להיות בחופשה או לא מוכן. כעסתי על כך, זו הסיבה שיש רשימת המתנה. אם הנבחרת זקוקה לך, אתה צריך להיות מוכן לעמוד לרשותה".

לאחר מכן שוחח עם העיתונאים גם הקפטן ביברס נאתכו, שאישר שבעקבות פציעה הוא לא ישחק מחר: "הייתה לנו מחצית שנייה מאוד מאכזבת באוסטריה, בעיקר הדרך, אבל זה לא בגלל שלא שיחקתי כי גם איתי היו רגעים לא טובים. אנחנו נבחרת אחת, היום ישבנו על הטעויות וניסינו ללמוד מהן ולתקן אותן. זה מאכזב לסיים ככה משחק שהתחלנו בצורה טובה, אבל זה חלק מתהליך של נבחרת".

אם ימשיך לקמפיין הבא: "כל עוד אני בנבחרת, אז אני חלק ממנה. ברגע שיהיה צורך לקבל החלטות, אעשה את זה עם המאמן שיהיה פה באותו הרגע ואתם תדעו הכל. נכון לנקודת הזמן הזו אני בנבחרת".

ביברס נאתכו, קפטן נבחרת ישראל. אודי ציטיאט
מחר הוא לא ישחק, בקמפיין הבא אולי כן. ביברס נאתכו/אודי ציטיאט

הרכבי הקבוצות

לא מעט שינויים בוצעו בסגל נבחרת ישראל מאז המשחק באוסטריה, כשבין השאר שוחררו ערן זהבי ומוחמד אבו פאני שנפצעו ואת מקומם תפסו שחקני מכבי תל אביב גבי קניקובסקי ושחר פיבן. בנוסף, הקפטן ביברס נאתכו, שהוחלף באוסטריה בשלב מוקדם של המשחק, בספק גדול למפגש.

איי פארו הצליחה להדהים ביום חמישי כשהפכה לנבחרת הראשונה שכובשת נגד הדנים, שהצליחו לשמור על רשת נקייה בכל שמונת המשחקים הקודמים, אבל פרט לכך היא בסך הכל עם ארבע נקודות במאזנה ותסיים במקום החמישי כשרק מולדובה מתחתיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully