וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורן חסון: "שלשום היה ההפסד הכי כואב בקמפיין הזה"

14.11.2021 / 6:30

יו"ר ההתאחדות לכדורגל חזה בהפסד לאוסטריה שעשוי לגרום לנבחרת ישראל לאבד גם את המקום השלישי בבית ו'. בשיחה לוואלה! ספורט עם נחיתתו אמר: "אנחנו מאוד מאוכזבים מהמשחק הזה, נקבל דו"ח מהמאמן ונסיק מסקנות"

תקציר: אוסטריה - ישראל 2.4/ספורט1

נבחרת ישראל שבה אמש (שבת) ארצה, אחרי אחרי ההפסד 4:2 לאוסטריה. החבורה של וילי רוטנשטיינר תערוך הערב אימון מסכם לקראת המשחק שינעל את קמפיין מוקדמות המונדיאל מחר נגד איי פארו באצטדיון בנתניה. ערן זהבי ודורון ליידנר הפצועים שוחררו מהסגל, כאשר החלוץ המשיך ישירות להולנד להמשך בדיקות וטיפולים. יושב ראש ההתאחדות לכדורגל, אורן חסון נכח במשחק שנערך באצטדיון בקלגנפורט, וחזה בהפסד שעשוי לגרום לנבחרת ישראל לאבד גם את המקום השלישי בטבלה.

"אנחנו מאוד מאוכזבים מהמשחק הזה", אמר חסון לוואלה! ספורט עם נחיתתו בישראל. "להוביל פעמיים באוסטריה ולהפסיד זה מאכזב מאוד. יש לנו משימה להשלים ביום שני, המשחק נגד איי פארו בבית, וצריך להילחם כדי לשמור על המקום השלישי ואחרי זה נעשה סיכומים. נסכם את הקמפיין על כל המשמעויות שלו, כמובן שנצטרך לדון גם בחוזה של המאמן, שמסתיים בתום הקמפיין הזה".

אורן חסון יושב ראש ההתאחדות לכדורגל. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
מאוכזב מהמשחק באוסטריה. חסון/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

חסון נשאל האם תוצאת המשחק באוסטריה, פגעה בסיכוייו של מאמן הנבחרת, וילי רוטנשטיינר להמשיך והשיב: "אני כבר אמרתי שאנחנו לא מקבלים החלטות, לא אחרי נצחון משכנע ובוודאי גם לא אחרי הפסד מאוד כואב. אמרתי את זה לאורך כל הקמפיין ואני אומר את זה גם עכשיו. יסתיים הקמפיין, נקבל דו"ח מפורט ומסודר מהמאמן, על כל מה שהיה בקמפיין האחרון ונצטרך אחרי זה להסיק את המסקנות ולהחליט מה אנחנו רוצים לעשות בהמשך הדרך".

רק לפני חודשיים, אירחה נבחרת ישראל את אוסטריה, בסמי עופר ומחצה ​אותה 2:5 בתצוגת כדורגל נהדרת, כאשר שלשום המשחק וגם התוצאה נראו הפוכים לגמרי. חסון התייחס להבדלים הגדולים בין שני המשחקים והוסיף: "זה היה הפסד מאוד כואב, גם בתוצאה וגם בדרך שבה הנבחרת נראתה. הנבחרת עשתה משחקים יוצאים מן הכלל בקמפיין האחרון, לצד כמה משחקים מאוד כואבים ומאכזבים. שלשום אני חושב שזה היה ההפסד הכואב ביותר בקמפיין הזה".

במקביל למשחקה של ישראל מול איי פארו, תארח נבחרת אוסטריה את מולדובה (21:45). נבחרת סקוטלנד תנסה לקחת נקודות ראשונות מדנמרק במשחק נוסף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully