וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסטריה חוגגת את הנקמה בישראל, פודה: "רצינו את זה יותר מהם"

המאמן חגג, גם ארנאוטוביץ' התעודד מה-2:4 המשכנע. אלאבה: "מרגיש טוב לנצח אותם". בתקשורת עקצו: "זהבי, דאבור וסולומון היו בלתי נראים"

תקציר: אוסטריה - ישראל 2.4/ספורט1

למרות שהכרטיס האוטומטי למונדיאל או אפילו הכרטיס לפלייאוף כבר לא בהישג יד, על אף היענות נמוכה מאוד מהאוהדים, אוסטריה יודעת: יש משמעות סמלית לניצחון 2:4 אמש (שישי) על ישראל. האוסטרים בעיקר רצו לנקום בישראל על ה-2:5 בחיפה בסיבוב הקודם, ועשו זאת באמצעות מחצית שנייה דומיננטית.

"ספגנו המון ביקורת לאחרונה, אז בוודאי שאנחנו מאושרים אחרי הניצחון", הודה פרנקו פודה בסיום. "פשוט רצינו יותר, כולם רצו לנצח וראו את זה על כר הדשא. הראינו לכולם שאנחנו יכולים לשחק כדורגל טוב יותר".

כוכב הנבחרת מרקו ארנאוטוביץ' הודה בסיום ש"היה לנו עניין לא פתור איתם, סוג של חשבון פתוח. ממש רצינו לנצח, ואני שמח שעשינו את זה. ברור ששום דבר לא יכפר על האכזבה מהעובדה שלא עלינו למונדיאל, אבל לפחות רצינו לסיים את הקמפיין בטעם טוב. המטרה שלנו הייתה לשחק כדורגל שמח וכיפי, ואני חושב שעשינו את זה היום. היינו טובים מאוד, ואיפשרנו לישראל לפתח מעט מאוד התקפות".

שחקני נבחרת ישראל מונס דאבור, מנור סולומון, סאן מנחם מאוכזבים אחרי שער של שחקן נבחרת אוסטריה לואיס שאוב. רויטרס
באו נחושים, למרות הנסיבות. אוסטריה חוגגת/רויטרס

קפטן אוסטריה דייויד אלאבה הוסיף ש"לנצח אותם זו תחושה טובה מאוד, במיוחד במשחק בו היינו ראויים לכך ללא צל של ספק. הניצחון הזה חשוב מהרבה סיבות, ואני מרוצה במיוחד מהעובדה שחזרנו פעמיים מפיגור".

מרבית כלי התקשורת באוסטריה הכריזו על "נקמה" בישראל אחרי ה-5:2 המדובר, וציינו לטובה את הכדורגל המחויב והאחראי שהציגו השחקנים. בשניים מהאתרים ציינו את העובדה ששחקני ההתקפה הבולטים של וילי רוטנשטיינר, ערן זהבי, מונס דאבור ומנור סולומון, לא בלטו. "ההגנה האוסטרית הפתיעה עם כדורגל אחראי מאוד בהגנה, שהפך את כוכבי ההתקפה של ישראל לזניחים. זהבי, דאבור וסולומון היו בלתי נראים".

עוד בוואלה!

נבחרת ישראל הפסידה לאוסטריה 4:2, המקום השלישי בסכנה

לכתבה המלאה

שראל סופרת כבר 19 ספיגות בקמפיין, רק אחת פחות מאיי פארו לדוגמה. ביום שני היא תחתום את הופעותיה במוקדמות עם משחק בית נגד הפרואנים בנתניה, בידיעה שהמקום השלישי בסכנה. אוסטריה תארח את מולדובה במקביל והיא עשויה לחלוף על פני וילי רוטנשטיינר ושחקניו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully