וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי שוחרר מסגל הנבחרת, צפוי להיעדר כ-4 שבועות

13.11.2021 / 13:01

החלוץ עבר בדיקת MRI אחרי שנפצע בהפסד לאוסטריה. מנור סולומון הודה: "היה בלאגן במגרש, לא ידענו להגן. איי פארו? הולך להיות קרב"

תקציר: אוסטריה - ישראל 2.4/ספורט1

אכזבה גדולה בנבחרת ישראל אחרי ההפסד אמש (שישי) לאוסטריה 2:4 בקלגנפורט. הנבחרת תשוב בערב לישראל לקראת המשחק מול איי פארו ביום שני שיסיים את קמפיין מוקדמות גביע העולם קטאר 2022 והתחושה של מרבית השחקנים הייתה שכל מה שהם עשו טוב בדרך הארוכה בקמפיין הזה, התרסק באוסטריה ב-90 דקות רעות מאוד של הנבחרת.

ערן זהבי שוחרר מסגל הנבחרת לאחר שבבדיקת MRI שביצע הבוקר התברר כי הוא אינו כשיר והוא צפוי להיעדר כארבעה שבועות לאחר שנפגע במשחק בברכו. גם ביברס נאתכו שנפצע וייבדק בספק לאיי פארו.

וילי רוטנשטיינר מאמן נבחרת ישראל. רויטרס
רחוק יותר מאי פעם לקדנציה נוספת. רוטנשטיינר/רויטרס

מי שבדרך כלל אומר את האמת אחרי משחקים הוא מנור סולומון. הוא לא יודע לשמור בבטן ושעה אחרי המשחק, הוא סיפר: "קשה מאוד. זה היה קשה מאוד. זו לא פעם ראשונה שזה קורה לנו. הובלנו 0:1 במחצית ורצינו לשמור על זה. אבל אחרי חמש דקות במחצית השנייה ספגנו את השוויון. הצלחנו שוב להוביל, אבל לא הצלחנו לשמור על זה. קיבלנו את השני וזה הרגיש כמו בלאגן במגרש. לא ידענו להגן ולשמור על התוצאה. אנחנו יוצאים מאוד מבואסים".

סולומון ניסה בכל זאת לאסוף את השברים אמש ולהסתכל על המשחק מחרתיים מול איי פארו בו הנבחרת תנסה לנצח בהפרש שיספיק לה לסיים שלישית לפני אוסטריה, מה שיהווה נחמה קטנה. "הולך להיות קרב נגד איי פארו. זה לא יהיה פשוט לנצח אותם אפילו שהבסנו אותם בחוץ 0:4. אנחנו צריכים להבטיח קודם את הניצחון. יש לנו יתרון בשערים על אוסטריה ואני מאמין שאם ננצח את איי פארו, נדע לשמור על המקום השלישי".

סולומון התבקש על ידי שלומי ברזל ראש מערך ההסברה של ההתאחדות לכדורגל לנסות ולסכם את הקמפיין בדגש על השגיאות שנעשו. הקשר הצעיר אמר: "נפלנו מול סקוטלנד בארץ אחרי שהובלנו 0:1. היינו חייבים לעשות את השני בבלומפילד ולנצח אותם וסיימנו בסוף בתיקו. הנפילה השנייה שלנו הייתה בסקוטלנד בחוץ שלא ידענו לשמור על התיקו בתוספת הזמן. הדבר שהיה הכי חסר לנו בקמפיין זה לדעת לשמור על היתרון".

שחקן נבחרת ישראל מוחמד אבו פאני. רויטרס
הבעיות בהגנה חמורות. אבו פאני מאוכזב/רויטרס

הנבחרת הובסה, אבל זו הייתה יכולה להיות תבוסה הרבה יותר גדולה אלמלא עוד הופעה טובה של אופיר מרציאנו בין הקורות. מרציאנו סיפר איך למרות שהוא לא משחק בהולנד, הוא מצליח לבוא בכושר משחק טוב לנבחרת. "לקחתי החלטה בקיץ לעבור לפיינורד בידיעה שלא יהיה לי קל לשחק שם בהרכב כי שוער נבחרת הולנד איתי בקבוצה. באתי לשם כדי להשתפר ואני עובד מאוד קשה לצד שוערים מאוד טובים. כולם רואים את ההתקדמות שעשיתי ואני שמח שאני מראה את זה בנבחרת. לצערי במשחקים האחרונים של הנבחרת יש לי הרבה עבודה. חבל לי שאנחנו לא מצליחים לתרגם רגעים טובים של הנבחרת במשחק לנקודות".

מרציאנו שם את האצבע שלו על הבעיות בנבחרת: "אנחנו מדברים הרבה בנבחרת על הבעיות שלנו. יש לנו בעיות בזיהו המומנטום החיובי שלנו במשחק. אנחנו צריכים להתאים את עצמנו לסיטואציות במשחק. לצערי אנחנו מאבדים מומנטום במשחק ואז אנחנו גם מפסידים את כל הקופה".

לקראת איי פארו אמר השוער הלאומי: "אנחנו רוצים לסיים במקום השלישי. אני לא חושב שיהיה מישהו שלא ירצה לתת מאה אחוז. יש על מה לשחק".

מחזור הסיום של בית ו' יכלול שלושה משחקים שיתקיימו ביום שני ב-21:45:

ישראל - איי פארו
סקוטלנד - דנמרק
אוסטריה - מולדובה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully