וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה טרם הבטיחה עלייה, אנגליה במונדיאל אחרי חמישייה

אלופת אירופה מחקה פיגור, אך ז'ורז'יניו בעט פנדל ליציע (90) ואלופת אירופה סיימה ב-1:1 מול שווייץ. שלושער ובישול לקיין, שהשתווה לזהבי ב-0:5 על אלבניה. פולין הבטיחה את המקום השני אחרי 1:4 על אנדורה, צמד ללבנדובסקי

כל שערי יום שישי במוקדמות המונדיאל/ספורט1

שלב הבתים של מוקדמות מונדיאל 2022 באירופה מגיע לנקודת רתיחה ואת הערב הזה (שישי) אלופת היבשת איטליה סיימה כשהיא עדיין ללא הכרטיס לקטאר, בעקבות תיקו 1:1 נגד שווייץ. אנגליה העפילה אחרי 0:5 גדול על אוסטריה, פולין הבטיחה מקום בפלייאוף בזכות 1:4 על אנדורה וגם צפון אירלנד והונגריה רשמו ניצחונות.

תקציר: איטליה - שווייץ 1:1/ספורט1
לורנצו אינסינייה, נבחרת איטליה מאוכזב. רויטרס
טראומת 2017 עוד יכולה לחזור על עצמה. אינסינייה/רויטרס

בית ג'

איטליה - שווייץ 1:1

הכל עדיין פתוח בבית ג': שתי הנבחרות שחולקות את המקום הראשון נותרו בשוויון במאזן הנקודות גם אחרי המפגש השני ביניהן, שסיפק סיום דרמטי אך ללא הכרעה. האזורי לא הצליחו לשחזר את הניצחון 0:3 שרשמו על שווייץ בשלב הבתים של היורו, ומעידה נוספת נגד צפון אירלנד במחזור הסיום עלולה לשלוח אותם לפלייאוף, בו הפסידו לשבדיה ב-2017 בדרך להיעדרות מביכה מהמונדיאל הקודם. סילבן וידמר העלה את שווייץ ליתרון מוקדם (11), ג'ובאני די לורנצו השווה (36) ואיטליה קיבלה הזדמנות פז לנצח את המשחק בדקה ה-90, אלא שז'ורז'יניו בעט פנדל מעל המסגרת וגזר על שתי הקבוצות לצאת עם נקודה בלבד.

תקציר: אנגליה - אלבניה 0:5/ספורט1
שחקן נבחרת אנגליה הארי קיין חוגג. רויטרס
חגיגה של של הארי קיין וחבריו נגד אלבניה/רויטרס

בית ט'

אנגליה - אלבניה 0:5

סגנית אלופת אירופה הבטיחה את עלייתה למונדיאל, תוך כדי שהיא מדיחה את האורחת שאיבדה סיכוי לסיים במקום השני בעקבות הניצחון של פולין. הארי קיין השתווה לערן זהבי בטבלת הכובשים של המוקדמות, כשכל אחד מהם עם שמונה שערים (ממפיס דפאי מוביל עם תשעה), לאחר שהחלוץ אנגלי הפגיז הערב שלושער והוסיף בישול לג'ורדן הנדרסון. שער נוסף של הארי מגווייר השלים את החמישייה של "שלושת האריות".

דקה 9: שער אנגלי קלאסי. ג'יימס הגביה כדור נייח, מגווייר נגח והעלה את המארחת ל-0:1.

דקה 18: הנדרסון הרים לעברו של קיין, שכבש עם הראש את ה-0:2.

דקה 28: קיין החזיר טובה להנדרסון, שקיבל בתוך הרחבה וקבע 0:3 עם בעיטה שטוחה לפינה הימנית.

דקה 33: סטרלינג מסר לקיין, שהשלים צמד עם בעיטה ברגל שמאל לפינה הרחוקה - 0:4 לאנגליה.

דקה 45+2: שלושער להארי קיין! סיומת נפלאה של החלוץ העלתה את המארחת ל-0:5.

שחקני נבחרת פולין חוגגים עם רוברט לבנדובסקי. רויטרס
הבטיחו את המקום השני. לבנדובסקי והפולנים חוגגים/רויטרס

אנדורה - פולין 4:1

הנבחרת של פאולו סוזה השיגה את המקום השני ותשתתף בפלייאוף. המשחק נפתח בהרחקה נדירה, כאשר חלוץ המארחת ריקרד פרננדס ראה את הכרטיס האדום אחרי 15 שניות בלבד בעקבות מרפק לגרון של קמיל גליק במאבק אווירי. בדקה ה-11 נבחרת פולין כבר הייתה ביתרון כפול, לאחר שרוברט לבנדובסקי (5) וקמיל יוזביאק כבשו. ז'ואן סרבוס צימק (45), אך בתוספת הזמן לפני ההפסקה הבקיע ארקדיוש מיליק את השלישי. במחצית השנייה, לבנדובסקי השלים צמד (73) והגיע לשבעה שערים במוקדמות, כשגם הוא דולק אחר מלכות השערים.

הונגריה - סן מרינו 0:4
להונגריה: דומיניק סובוסלאי 7' ו-83', דניאל גזדאג 22', באלינט וקשי 88'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully