וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא ממנים כדי למנות: למה אין עדיין מאמן חדש למכבי תל אביב?

14.11.2021 / 10:15

חלק מהמועמדים לא הלהיבו, חלק סירבו או דרשו סכומי עתק שלא מתאימים לכדורגל הישראלי, אבל מעל הכל, מה שמעכב את גולדהאר ואנגלידיס הוא החשש לטעות שוב והידיעה הברורה שהפעם הם חייבים בינגו. עכשיו אף אחד לא יתפלא אם יצחקי יישאר אפילו עד המשחק הגורלי מול לינץ

תקציר: מכבי תל אביב - הפועל תל אביב 1:1/ספורט1

על דבר אחד אפשר להסכים הבוקר (ראשון): כל האמירות על כך שמכבי תל אביב כבר חיפשה מאמן לפני פטריק ואן לוון, שלא לומר סגרה עם מישהו עוד לפני ששלחה את ההולנדי הביתה, היו מגוחכות. ברק יצחקי אמר לא מזמן שכל עוד ואן לוון היה בקבוצה, לא היה שום סיכוי שמכבי תל אביב תפנה למאמנים אחרים. והוא אמר את האמת.

גם הבוקר ברק יצחקי יעביר את האימון של מכבי תל אביב בקרית שלום. יכול להיות שהוא יהיה על הדשא כל השבוע, אולי אפילו עד משחק הגומלין החשוב מול לאסק לינץ בחמישי הבא בבלומפילד. נכון להבוקר אין למכבי תל אביב מאמן חדש ואנחנו תיכף סוגרים שלושה שבועות מפיטוריו של ואן לוון.

אז מה הסיפור? למה מכבי תל אביב לא מצאה כבר מאמן? למה אין עדיין מישהו חדש בקרית שלום? כמו במרבית הדברים בחיים, האמת מורכבת. לתשובה יש כמה אלמנטים. מכבי תל אביב לא מצאה עדיין את המאמן שתסמוך עליו ב-100 אחוז שיוביל אותה לאליפות. היא מצאה כמה שמות לא רעים, אבל חלקם לא רצו להגיע לישראל מכל מיני סיבות או שהפציצו בסכומי עתק שלא מתאימים לכדורגל הישראלי. וגם, יש להדגיש, מכבי תל אביב לא ממהרת כי יש לה עדיין את ברק יצחקי שעושה עבודה טובה.

ברק יצחקי, מאמן זמני מכבי תל אביב. מאור אלקסלסי
פתרון זמני טוב. יצחקי/מאור אלקסלסי

אבל מעל הכל, מכבי תל אביב לא רוצה לטעות שוב. זה לא פשוט עבור מועדון מצליח שרוצה לזכות בתואר הכי חשוב בכדורגל המקומי בכל עונה לפטר מאמן שנה שנייה ברציפות בשלב כל כך מוקדם. כשאתה נאלץ להיפרד ממאמן עונה אחרי עונה בשליש הראשון שלה, אתה מאבד ביטחון. אתה מתחיל להבין שאם אתה רוצה לא לזרוק עוד מאמן, אתה חייב לפגוע בבחירה. אם מכבי תל אביב הייתה רוצה למנות מאמן כדי למנות מאמן, היה כאן כבר מישהו בוודאות. יש מספיק סוכנים שהציעו מאמנים בשבועיים האחרונים. אפילו עוד לפני שולאדן איביץ' אמר שהוא לא יגיע, מיהרו סוכנים להציע והיו מאמנים שאפילו התקשרו בעצמם, אבל מכבי תל אביב לא רוצה לשגות שוב ומנסה לצמצם את מרווח הטעויות.

עד כה מרבית המועמדים לא התאימו למה שמכבי תל אביב רוצה לקבל מהמאמן הבא שלה ובגלל זה העסק תקוע. הנוכחות של יצחקי במערכת היא יתרון גדול מבחינת מיטש גולדהאר וג'ק אנגלידיס. אפילו שאיבדה נקודות בדרבי, זו הייתה מכבי תל אביב הרבה יותר טובה מכפי שהייתה קודם.

עוד בוואלה!

זה כל הרגש: קלינגר צדק, הקללות בכדורגל הפכו למרושעות יותר

לכתבה המלאה

אם זה היה תלוי במערכת, ברק יצחקי וקרלוס גרסיה לצידו היו פתרון מצוין עד סוף העונה, אבל יצחקי לא רוצה להיות על הקווים. הוא שם כעת כי הוא איש המערכת וככזה הוא חייב ליישר קו עם המשבר המקצועי הנוכחי ולתת מעצמו עד שיוכל לחזור לתפקיד הקודם שלו. בינתיים הוא יהיה על הדשא ועל הקווים במשחקים, בתקווה שגם הוא יהיה שלם עם המאמן הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully