וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרשה מסתעפת: אריק אבידל חשוד בקשר בתקיפת כדורגלנית פ.ס.ז'

כוכב העבר ומי שגם שימש כמנהלה המקצועי של ברצלונה נמצא תחת מעקב ובוצעו האזנות לשיחותיו, כך על פי דיווח בצרפת. דיאלו, חברתה של חמראווי לקבוצה, שוחררה ממעצר

כל שערי יום שישי במוקדמות המונדיאל/ספורט1

התפתחות מרעישה בחקירת התקיפה המטלטלת שעברה שחקנית פריז סן ז'רמן, קירה חמראווי. הפרשה כזכור התפוצצה ביום רביעי, כאשר פורסם כי השחקנית אמינטה דיאלו נעצרה בחשד למעורבות בתקיפת חברתה לקבוצה שמתמודדת איתה על חולצת ההרכב, אלא שהערב (שבת) מדווח בצרפת כי המשטרה חוקרת שגם כוכב העבר אריק אבידל, עד לא מזמן מנהלה המקצועי של ברצלונה, מעורב באירוע.

אריק אבידל המנהל הטכני של ברצלונה/. רויטרס
מעורב בניסיון נקמה? אריק אבידל/רויטרס

העיתונאי רומיין מולינה טוען שאבידל, אחד הכדורגלנים הצרפתים המובילים בעולם עד שעזב את ברצלונה ב-2013 ומבכירי אנשי הספורט בצרפת מאז פרישתו ב-2014, נמצא תחת מעקב משטרתי וכי מתבצעות האזנות לשיחות שלו ושל מספר ממכריו, בחשד שייתכן שתקיפת השחקנים מטרתה הייתה "לסגור חשבון" על מקרי עבר.

דיאלו, חברתה לקבוצה שנעצרה ושוחררה בינתיים, מכחישה כל קשר לאירוע ונראה כי כעת החקירה שינתה כיוון ובוחנת אפשרות שהכוכבת הותקפה כניסיון נקמה. לפי "לאקיפ", חמראווי טענה בחקירתה כי אחד הגברים שהיכה אותה, בעת שפניו מכוסות, צעק עליה כי נשלח על ידי "אדם נשוי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully