וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דה בראונה על מצבו של הזאר במדריד: "לא נעים לראות אותו ככה"

לפני משחק ההעפלה המסתמן מול אסטוניה (21:45, ספורט2), החברים מנבחרת בלגיה הודו: "לא ציפינו שכך זה ייראה עבורו". מרטנס התלוצץ, כוכב סיטי תמך: "סומך עליו, עדיין יכול לעשות את ההבדל"

תקציר: איטליה - בלגיה 1:2 (משחק על מקום שלישי בליגת האומות)/ספורט1

נבחרת בלגיה תנסה להבטיח הערב (21:45 בספורט2) נגד אסטוניה את העפלתה למונדיאל, במה שיהיה הטורניר הגדול החמישי ברציפות אליו מעפיל דור הזהב של "השדים האדומים". אם נבחרתו של רוברטו מרטינס לא תנצח זו תהיה סנסציה גדולה, אך למעשה היא תעפיל מעשית גם אם תשיג נקודה.

מי שנמצא במוקד השיח לקראת המשחק הוא אדן הזאר, שבמדי ריאל מדריד זכה ל-34 דקות בלבד בחודש האחרון. אחרי שנתיים רוויות בפציעות, השנה הבלגי דווקא מצליח לשמור על כשירות, אך רואה כיצד קרלוט אנצ'לוטי מושיב אותו על הספסל לטובת ויניסיוס, שרושם פתיחת עונה נהדרת באגף השמאלי של ההתקפה. בתקשורת הבלגית נאמר על מצבו של הזאר כי הוא "השחקן הלא נכון, במקום הלא נכון ובזמן הלא נכון".

שחקן ריאל מדריד אדן הזאר. David S. Bustamante, GettyImages
במקום ובזמן הלא נכון? הזאר במדי ריאל מדריד/GettyImages, David S. Bustamante

בנבחרת בלגיה מודים שהסיטואציה בה נמצא אחד מסמלי דור הזהב אינה רגילה, ומקווים שהמשחקים הקרובים בחלון הנבחרות יחזירו לו את הביטחון. המאמן רוברטו מרטינז אמר: "לא ציפינו שכך דברים ייראו עבורו, אבל זה הכדורגל. יש לנו מערכת יחסים טובה עם ריאל מדריד, אדן עושה כל מה שאפשר כדי להגיע ליכולת השיא שלו".

אחרי המשחק הביתי מול אסטוניה, בלגיה תחתום את הקמפיין בחוץ מול ויילס. מרטינז סיפר כי לאור מיעוט הדקות שלו לאחרונה, הוא יופתע אם הזאר יוכל להשלים 90 דקות באחד משני המשחקים: "גאה בו, מצבו המנטלי טוב, אך צריך לקחת צעד אחר צעד".

עוד בוואלה!

"הבנתי שאני צריך ליהנות יותר מהמשחק": ואן דייק עם הפנים לקטאר

לכתבה המלאה
שחקני נבחרת בלגיה אדן הזאר, קווין דה בראונה. רויטרס
קיבל תמיכה מחברו. הזאר עם דה בראונה/רויטרס

גם חבריו של הזאר לנבחרת מופתעים מהמצב אליו נקלע עמיתם במדריד. קווין דה בראונה סיפר: "אף פעם לא נעים לראות חבר במצב הזה. זו פעם ראשונה עבורו, אני יודע איזה שחקן הוא, הוא עדיין יכול לעשות את ההבדל. אני לא יודע איך הוא רואה את הסיטואציה אבל אני סומך עליו, הוא צריך להחליט מה הוא רוצה לעשות בעתיד - להישאר או לעזוב".

דריס מרטנס, ששיחק תחת אנצ'לוטי בנאפולי, התלוצץ: "אני צריך להתקשר אליו ולהגיד לו שזה לא הוגן. לאדן יש מנטליות אדירה, חבל שיש שחקן על העמדה שלו שנראה טוב ושהם מנצחים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully