וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דונארומה: "התחרות עם נבאס מפריעה לי, כואב להיות על הספסל"

שוער פ.ס.ז' התייחס למאבק עם עמיתו הוותיק: "לא קל, הייתי רגיל להיות שחקן הרכב". האיטלקי בטוח שהמצב ייפתר, אך כיצד?

לצד ההגעות של סרחיו ראמוס וליאונל מסי, סוגיית עתידו של קיליאמן אמבפה ושילובם של השניים לצד ניימאר בהתקפה, אחד הסיפורים המרתקים של פריז סן ז'רמן בעונת 2021/22 הוא המאבק המתרחש בין הקורות בין שניים מהשוערים הטובים בעולם - קיילור נבאס וג'אנלואיג'י דונארומה.

השוער הקוסטה-ריקני הצטיין בשנים האחרונות בעיר האורות, אך הפריזאים הנחיתו הקיץ בהעברה חופשית את שוערה של מילאן שנבחר לשחקן המצטיין ביורו 2020, בעיקר לאור העובדה שהאיטלקי צעיר משותפו ביותר מ-12 שנים.

ג'אנלואיג'י דונארומה שוער פריז סן ז'רמן. רויטרס
עדיין מתרגל לסיטואציה. דונארומה/רויטרס

נבאס ערך עד כה העונה 11 הופעות בכל המסגרות, בעוד דונארומה שיחק שבע פעמים, אך יש לזכור כי הוא הצטרף מאוחר לעונה אחרי שהגיע לשלבים המאוחרים ביורו. אף אחד משני השוערים לא הצליח לבסס את מעמדו כשוער הבכיר של מאוריסיו פוצ'טינו, ודונארומה התייחס למצב החריג אליו נקלע.

"זה לא משפיע על היכולת שלי אבל זה מפריע לי", אמר האיטלקי על התחרות עם נבאס, "זה לא קל כי הייתי רגיל להיות שחקן הרכב ולפעמים כואב להיות על הספסל, אבל אני בטוח שהסיטואציה תיפתר".

כעת נותר לראות כיצד הסיטואציה אכן תיפתר? האם הרוטציות בין השניים יימשכו? האם אחד מהם יבסס את מעמדו כשוער הבכיר בכל המסגרות או שמא אחד מהם יעזוב את הקבוצה בעתיד הקרוב?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully