וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סערה בצרפת: שחקנית נעצרה בחשד לתכנון תקיפת חברתה לקבוצה

דיווח ב"'ל'אקיפ": קשרית פריז סן ז'רמן הוכתה קשות ברחוב ונלקחה לבית החולים, כדורגלנית המתחרה איתה על העמדה חשודה בארגון המתקפה לכאורה

מתוך הסרט "אני טוניה"/קולנוע לב

דרמה בכדורגל הנשים הצרפתי: קשרית פריז סן ז'רמן אמינטה דיאלו הובאה למעצר הבוקר (רביעי) בחשד למעורבות בתקיפה מתוכננת של חברתה לקבוצה, קירה חמראווי, המתחרה איתה על העמדה. דיאלו נמצאת תחת השגחה משטרתית ותיחקר על המארב שבוצע על חמראווי ב-4 בנובמבר.

על פי הידיעה שפורסמה ב"ל'אקיפ", מקורב לחמראווי סיפר כי השתיים נסעו יחד ברכב בדרך חזרה מאירוע, יחד עם שתי שחקניות נוספות של פריז סן ז'רמן. חמראווי ישבה לצד דיאלו שנהגה ברכב, כששני אנשים שחבשו מסיכות על פניהם הופיעו לפתע ואחד מהם גרר אותה על מחוץ לרכב. התוקף הכה שוב ושוב ברגליה של חמראווי בעזרת מוט ברזל, לפני שנמלט מהמקום.

השחקנית, שחזרה בקיץ האחרון מברצלונה לפ.ס.ז', נלקחה לבית החולים ונתפרה ברגליים ובידיים, כאשר התקיפה מנעה ממנה ליטול חלק במשחק ליגת האלופות בין קבוצתה לריאל מדריד, שבו הייתה אמורה לציין 100 הופעות במועדון מבירת צרפת.

גורם המעורב בפרשה ציין כי לאור העובדה שאף אחת מן השחקניות לא נשדדה במהלך האירוע, והתקיפה נעשתה באופן ממוקד על רגליה של חמראווי, המשטרה בודקת תרחיש שלפיו העבירה בוצעה על רקע סכסוך פנימי בפריז סן ז'רמן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
המחליקה על הקרח טוניה הארדינג. Tim DeFrisco, GettyImages
שחזור של המעשה שלה בשנות ה-90. טוניה הארדינג/GettyImages, Tim DeFrisco

בעקבות חשיפת הפרשה נזכרו בצרפת במקרה התקיפה על המחליקה האמריקאית ננסי קריגן, שיריבתה במאבק על הכרטיס לאולימפיאדת החורף ב-1994, טוניה הארדינג, שלחה ביחד עם בעלה אדם שהכה את קריגן בברכה כדי שלא תוכל להשתתף באולימפיאדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully