וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדריאן מוטו שכנע את ספר לעבור לבאר שבע: "זה צעד גדול עבורי"

14.6.2023 / 11:05

שחקן הכנף החדש של ברדה סיפר בריאיון ברומניה: "מוטו הסביר שזה הזמן הנכון עבורי לצאת לחו"ל. זאת הזדמנות גדולה לקריירה שלי"

הסיכום השבועי, 8.6/ספורט1

אחרי שנרכש על ידי הפועל באר שבע, אנטוניו ספר חושף: מי שהניע את המעבר היה לא אחר מאדריאן מוטו. חלוץ העבר האגדי, כיום מאמן ראפיד בוקרשט, המליץ לספר בן ה-23 לחתום בישראל משום שהאמין שזה הזמן שלו לצאת לחו"ל.

"הוא הסביר לי שבעונה הבאה הדרישות ממני יהיו הרבה יותר גבוהות ושאני חייב לעשות צעד קדימה לקבוצה טובה בחו"ל כדי לצבור ניסיון ודקות", סיפר ספר בריאיון לתקשורת הרומנית. "היו לנו שיחות טובות מאוד, והבנתי את מה שהוא מנסה להסביר לי. הוא הכוח המניע מאחורי המעבר הזה".

ספר הוסיף: "השיחות ביני לבין באר שבע נמשכו כשבועיים. בראפיד הבינו שאני מעוניין לעזוב ולא כעסו. היו חלק שהתעקשו שאשאר, אבל האחרים הבינו לליבי".

לדבריו של ספר, "זהו צעד גדול לקריירה שלי, צעד חשוב מאוד. אני מקווה להצליח בבאר שבע. קשה לעזוב אחרי ארבע שנים וחצי בראפיד, זו קבוצת הבית שלי ואני אוהב ומעריך את כולם, אבל אני חייב לעשות את קפיצת המדרגה בקריירה שלי. בסוף הקריירה, אני רוצה לחזור לראפיד".

אנטוניו ספר, הפועל באר שבע. הפועל באר שבע, אתר רשמי
מוכן לאתגר. אנטוניו ספר/אתר רשמי, הפועל באר שבע

צפו בביצועיו של אנטוניו ספר

ספר בן ה-23 שיחק בכל הנבחרות הצעירות של רומניה וערך הופעת בכורה בנבחרת הבוגרת בחודש נובמבר האחרון. הוא משחק בעיקר באגף ימין, אך יכול גם להיות מתופקד מאחורי החלוץ. בעונה החולפת הוא כבש 6 שערים במדי ראפיד בוקרשט. באוגוסט 2017 הצטרף לקבוצת הנוער של כרונינגן ההולנדית ולאחר מכן גם עלה לקבוצת המילואים שלה, אבל לא זכה לשחק עם הקבוצה הראשונה ובפברואר 2019 חזר לרומניה בחוזה לארבע שנים בראפיד.

בקיץ שעבר פורסם ברומניה כי הפועל באר שבע ניסתה לצרף את ספר. דרישות השכר של הרומני הצעיר היו גבוהות מדי בזמנו עבור האדומים והמהלך בסופו של דבר לא יצא לפועל. ההבדל לעומת הקיץ הקודם הוא שהפעם ספר יקבל את הסכומים שהוא מבקש.

דרישותיו הכספיות הגבוהות - כך על פי התקשורת הרומנית - מנעו גם מעבר שלו לזולטה וארחם הבלגית בחלון ההעברות בחורף האחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully