וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקסטר עבר בדיקות רפואיות, מכבי חיפה תאיץ את המגעים עם רפאלוב

11.6.2023 / 20:30

הירוקים התרשמו מאוד מהשוער האנגלי ומשוכנעים שמצאו תחליף הולם לג'וש כהן. השיחות עם רפאלוב נמשכות. שיבלי יפתח את העונה בעפולה?

חגיגות האליפות של מכבי חיפה/צילום: יותם רונן. עריכת וידאו: אביעד בלילי

השוער האנגלי ניית'ן בקסטר ערך הערב (ראשון) בדיקות רפואיות לקראת חתימה במכבי חיפה. השוער האנגלי שסיים חוזה בצ'לסי, סיכם את תנאיו בשורות האלופה הישראלית וכידוע כבר נמצא בישראל. לאחר סיום הבדיקות, הוא צפוי לחתום רשמית. בחיפה משוכנעים שמדובר בשוער מרשים ולמרות ההערכה הגדולה לג'וש כהן, מאמינים שמדובר בשדרוג בעמדת השוער.

מי שצפוי להיות שוער המשנה על פי החלטת המועדון, הוא שריף כיוף הצעיר. בחיפה בונים על כיוף כשוער העתיד של המועדון ומקווים לרשום שוב עונה אירופאת ארוכה שתאפשר גם לכיוף לערוך משחקים רשמיים במדים הירוקים. רועי פוקס יישאר השוער השלישי של הקבוצה. בנוגע לניתאי גרייס, שוער קבוצת הנוער שנמצא עם נבחרת ישראל בארגנטינה במונדיאליטו, ההעדפה של הירוקים היא שגרייס ישמש כשוער הראשון של הפועל עפולה מהליגה הלאומית. בקבוצה מליגת המשנה שמקיימת שיתוף פעולה עם הירוקים, יקבלו החלטה סופית בקרוב בנוגע לגרייס.

שוער האל סיטי ניית'ן בקסטר. Barrington Coombs, GettyImages
תקווה גדולה. ניית'ן בקסטר/GettyImages, Barrington Coombs

בעפולה רוצים מאוד שחמזה שיבלי שגם הוא נמצא עם נבחרת הנוער בארגנטינה, יפתח את העונה איתם. עילי פיינגולד שמיועד גם הוא לשחק בעפולה עדיין בלי חוזה בחיפה, אך הירוקים מקווים מאוד שיאריך חוזה כאשר יחזור ארצה. נציגים מהמועדון ייפגשו עם פיינגולד במטרה להאריך את חוזהו. פיינגולד שהגיע לגיל 18 סיים חוזה, אך לפי התקנון של ההתאחדות לא יוכל לשחק ולנהל מגעים עם קבוצות בארץ עד גיל 21 אם חיפה לא תגיע להסכם מכירה לגביו, כך שבכל מקרה השחקן ישחק בארץ רק בחיפה או ייצא להשאלה לקבוצה עליה יסכימו הוא ואנשי המועדון. לחו"ל הוא יוכל לעבור רק בתמורה לדמי השבחה.

במקביל לעסקה עם בקסטר, בחיפה ממשיכים במגעים עם ליאור רפאלוב ויאיצו את השיחות איתו בניסיון להחזירו למועדון נעוריו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully