וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב ג'רפי חתם בהפועל חיפה לשנתיים: "יעזור להגשים את המטרות"

השוער בן ה-29 שעזב את מ.ס. אשדוד עובר לכרמל: "תודה על האמון, שמח מאוד להגיע". יואב כץ מרוצה: "ממשיכים לבנות סגל איכותי". לויטה נפרד: "עמדתי במטרות האישיות"

הפועל חיפה ממשיכה להיות אחת הקבוצות הפעילות בשוק ההחתמות של תחילת הקיץ. האדומים הודיעו הבוקר (ראשון) על החתמתו של יואב ג'רפי בחוזה לשנתיים. השוער בן ה-29 מצטרף לקבוצה אחרי עשור במ.ס. אשדוד, ויחליף את אוהד לויטה שעזב.

"שמח מאד להגיע להפועל חיפה במיוחד בשנת המאה של המועדון. תודה לבעלים יואב כץ ולצוות המקצועי על האמון בי. מקווה שנעשה דברים יפים ונשמח את הקהל שלנו", אמר ג'רפי לאתר הרשמי של המועדון.

הבעלים יואב כץ שניהל את המו"מ מול סוכנו של השחקן גלעד קצב, הוסיף: "ממשיכים יחד עם הצוות בבניית סגל איכותי לעונה הבאה עם צירופו של השוער שיעזור לנו להגשים את המטרות".

יואב ג'רפי שוער מ.ס. אשדוד. ברני ארדוב
ברוך הבא. ג'רפי/ברני ארדוב

ג'רפי עזב לאחרונה את מ.ס. אשדוד אחרי עשור בו נמנה על הסגל של המועדון, ובמהלכן עבר הושאל גם להפועל רעננה והפועל תל אביב. ג'רפי גדל במחלקת הנוער של הפועל כפר סבא ובמדיה גם ערך את הופעת הבכורה שלו בבוגרים. ברזומה של ג'רפי יש גם הופעה אחת במדי נבחרת ישראל.

ג'רפי הוא המצטרף השלישי להפועל חיפה במהלך הפגרה הנוכחית, אחרי שקודם לכן הוחתמו החלוץ גיא מלמד והמגן ינון אליהו. מי שיעזוב את הקבוצה הוא השוער אוהד לויטה, שינסה למצוא כעת קבוצה אחרת בליגת העל, כאשר בין האופציות שעל הפרק נמצאות בני סכנין, שתי הפתח תקוואיות ואפילו הפועל באר שבע, שעשויה לצרף שני שוערים חדשים אם עומרי גלזר יעזוב.

אוהד לויטה שעזב את הקבוצה כתב היום ברשתות החברתיות: "שמחתי להיות חלק מהפועל חיפה בשנתיים האחרונות. למרות שכקבוצה לא עמדנו במטרות השנה, שמח לסיים תקופה כשעמדתי בכל המטרות האישיות שהצבנו בתחילת העונה. עם המספרים אי אפשר להתווכח - ההגנה הרביעית בליגה, רק שער יותר מהקבוצה שזכתה באליפות, בעונה קשה מאוד בה היינו הקבוצה שאיימו נגדה הכי הרבה פעמים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully