וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיצוץ בתקציב בב"ש? "נצמצם דרך השתחררות מחוזי השחקנים שהוקפאו"

10.6.2023 / 15:30

בהפועל באר שבע הכחישו כי קיימת הנחייה לצמצם את התקציב לקראת העונה, אבל טענו כי המטרה היא להימנע משחקנים דוגמת פטרוצ'י ואקולטסה, איתם נתקעה ברקת בעונה שעברה ושילמה את שכרם

תקציר: מכבי נתניה - הפועל באר שבע 2:0/ספורט1

בהפועל באר שבע הזימו בסוף השבוע לא מעט שמועות שנפוצו באחרונה על מדיניות קיצוצים בה ינקוט המועדון בעונה הבאה. בקבוצה טוענים כי אין שום הנחייה להפחית במספר הזרים או לא להיכנס לתחרות על שחקנים ישראלים ולראיה, נותנים במועדון את החתמת אלון תורג'מן וגם את החוזה החדש עליו חתם הלדר לופס.

יחד עם זה, טוענים גורמים במועדון, יש בהחלט דבר שאלונה ברקת ביקשה להימנע ממנו לקראת העונה הבאה והוא החתמת שחקנים זרים שיילכו להקפאה. כך למשל דוידה פטרוצ'י ואלטון אקולטסה שלא שיחקו בעונה שעברה במועדון, אבל זכו לקבל את השכר שלהם. אקולטסה חתם באמצע העונה במ.ס. אשדוד, אבל חלק ניכר משכרו עדיין שולם על ידי בעלי הפועל באר שבע.

במועדון אף נותנים כדוגמא את הקשר הפורטוגלי אנדרה מרטינס שלא השתלב מקצועית לצד הקשרים הישראלים הדומיננטיים אבל בעניינו צריך גם להזכיר שהוא נפצע ונעדר חודשים ארוכים בגלל זה. במועדון טוענים כי ברקת ביקשה להיות יותר מדוייקים בבחירות לקראת העונה הבאה, כדי לצמצם את התקציב. "השינוי בתקציב אמור לבוא רק מהשתחררות מחוזים של שחקנים שלא נתנו דבר למועדון בעונה שעברה והוקפאו", העיד גורם במועדון.

שחקן הפועל באר שבע אנדרה מרטינס. אודי ציטיאט
סוף לעידן המוקפאים. מרטינס/אודי ציטיאט

עוד בהפועל באר שבע

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

אחרי ההחתמה של הלדר לופס, בהפועל באר שבע מתרכזים כעת במציאת קשר זר על הכנף שיחליף את שאפי סוליימאנוב. לאליניב ברדה יש את אדריאן פאון ורותם חטואל שיכולים לשחק בכנפיים, אבל השאיפה היא למצוא שחקן קו איכותי שיחליף את סוליימאנוב. אגב, אליניב ברדה מאוד מעריך את סוליימאנוב, ובסיטואציה מסוימת אף היה רוצה להשאירו במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully