וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כולל ויסלה קראקוב ופנאתינייקוס: מחנה האימונים של הפועל באר שבע

8.6.2023 / 14:55

האדומים יקיימו ארבעה משחקים בפולין ביולי ויפגשו גם את אומוניה ניקוסיה, לאחר מכן יתארחו אצל מועדון הפאר היווני. עידן בר און מונה למנהל המקצועי של מחלקת הנוער

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 7.6/ספורט1

לקראת פתיחת האימונים לעונת 2023/24 ב-19 ביוני, הפועל באר שבע פרסמה היום (חמישי) את הפרטים בנוגע למחנה האימונים שלה. סגנית האלופה תצא למחנה בקראקוב ב-2.7, וב-13.7 תעבור לשלושה ימים באתונה.

במחנה בפולין תפגוש הקבוצה של אליניב ברדה את וולונטארי הרומנית (4.7), ויסלה קראקוב המקומית (7.7), אומוניה ניקוסיה הקפריסאית (10.7) ואת טרנצ'ין מסלובקיה (11.7), כאשר שעות המשחקים עדיין לא פורסמו. בבירת יוון יתארחו האדומים אצל פנאתינייקוס במגרשה הביתי, כאשר המפגש שייערך ב-14.7 יהיה פתוח לקהל בית וחוץ.

ב-20.7 תחל באר שבע את העונה באופן רשמי עם משחק "האירופאיות" מול מכבי תל אביב, המשמש גם כרבע גמר גביע הטוטו. שבוע לאחר מכן באר שבע תפתח את המסע האירופי בסיבוב השני של מוקדמות הקונפרנס ליג, ההגרלה לשלב זה תיערך ב-21.6.

עידן בר און עם מנכ"ל הפועל באר שבע גיא פרימור. הפועל באר שבע, אתר רשמי
שיתוף פעולה באדום. בר און עם המנכ"ל פרימור/אתר רשמי, הפועל באר שבע

בעניין אחר, עידן בר און חתם היום לשלוש שנים בהפועל באר שבע בתור המנהל המקצועי של מחלקת הנוער, כך הודיע המועדון. בר און אימן לפני כעשור את קבוצות הנוער של הפועל נצרת עילית והפועל פתח תקוה, ומאז עבר לקריירת אימון בוגרים שכללה בין היתר קדנציה עם המלאבסים בליגת העל. מאז הספיק לאמן מספר קבוצות בליגה הלאומית ובליגה א', וכעת כאמור שב לגילאי הנוער בתור מנהל מקצועי.

לאחר החתימה אמר בר און בן ה-41: "אני שמח להצטרף למועדון. אני מודה להנהלה על האמון ומצפה להתחיל בעבודה. למחלקת הנוער תפקיד מרכזי במועדון, החל מקליטת שחקנים בגיל צעיר דרך עיצוב דמותם כשחקנים ובני אדם ועד לשילובם בקבוצה הבוגרת. אני נרגש לקראת תחילת העבודה המשותפת שלנו".

מנכ"ל המועדון, עו"ד גיא פרימור: "אני מברך את עידן על הצטרפותו אלינו. עידן בעל ניסיון רב בעבודה עם שחקנים צעירים, בדגש על פיתוחם לקפיצת המדרגה עבור השתלבות בקבוצה הבוגרת. עידן בחור צעיר, שאפתן שימשיך את הדרך שהתחיל מאור מליקסון במחלקת הנוער, תוך שימת דגש על ערכים, חדשנות וליווי צמוד של הקבוצות על הדשא ושל שחקני המחלקה באופן פרטני. בתום עונה בה המחלקה זכתה בשני גביעי המדינה ושחקניה ערכו הופעות בכורה בקבוצה הבוגרת, אנו רוצים להמשיך בעבודה הרבה והמאומצת שעומדת בפנינו לעבר היעדים הבאים. אני בטוח שעידן יסייע לנו רבות לבצע את קפיצת המדרגה שנחוצה לנו ויקדם את המחלקה עם הערכים הטובים והיסודות שקיימים בה, כך שנוכל לקצור פירות בעתיד. בהזדמנות זו, אני מודה לשמוליק חנין על התקופה המשותפת ומאחל לו הצלחה רבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully