וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלזר מתקרב לבלגרד. ג'רפי רוצה להיות שוער ראשון ומתרחק מבאר שבע

8.6.2023 / 11:25

הכוכב האדום של בכר שדרגה הצעתה, הצדדים יסכימו על מיליון וחצי יורו. בבירת הנגב חושבים לצרף שוער זר ובמקביל הציעו חוזה לשוער אשדוד, שקרוב יותר להפועל חיפה שמבטיחה לו מקום בהרכב

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 7.6/ספורט1

בהפועל באר שבע מעריכים שיהיה קשה מאוד להשאיר את עומרי גלזר בקבוצה, אחרי שהכוכב האדום בלגרד מביעה התעניינות ורצון משמעותיים להחתים אותו. הסרבים שיפרו את ההצעה הראשונה שהגישו עליו, וכעת מוכנים לשלם קצת יותר ממיליון יורו עבור שוער נבחרת ישראל.

אלונה ברקת רצתה כ-2 מיליון יורו, אך קרוב לוודאי שהיא תרד קצת בדרישות ובסופו של דבר הצדדים יסכמו על דמי העברה של כמיליון וחצי יורו.

גלזר מאוד רוצה לעבור לבלגרד. הוא יודע שבעונה הבאה יוכל לשחק בליגת האלופות, ומכיוון שהקבוצה של ברק בכר עלתה אוטומטית בשלב הבתים הוא מאוד רוצה שהעסקה תצא לפועל ודוחף לכך.

עומרי גלזר באימון נבחרת ישראל. מאור אלקסלסי
הרכש של בכר לקראת ליגת האלופות. גלזר/מאור אלקסלסי

בבירת הנגב רוצים את יואב ג'רפי והציעו לו חוזה, אך הוא מעדיף לעבור למועדון בו הוא יודע שיהיה מראש השוער הראשון. בהפועל באר שבע עדיין לא החליטו אם הם רוצים לתת לו להיות השוער הראשון וחושבים על צירוף שוער זר, ולכן השוער מעדיף יעד אחר.

ג'רפי כבר היה אמור לסגור היום בהפועל חיפה, אבל אז צצה הצעה נוספת ובכל מקרה הוא אמור להחליט על עתידו עד הערב כאשר הפועל חיפה היא הקבוצה היותר קרובה להחתימו מבינה לבין באר שבע.

כזכור, לבאר שבע היו שני שוערים מצוינים בעונה שעברה בדמותם של גלזר ואריאל הרוש. אלונה ברקת רוצה שגם בעונה הבאה תהיה תחרות טובה על עמדת השוער ולכן קשה לה לקבל החלטה שג'רפי יהיה השוער הראשון ומבלי שתביא שוער זר בנוסף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully