וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זר חדש בבירת הנגב: אנטוניו ספר חתם לארבע שנים בהפועל באר שבע

12.6.2023 / 16:52

שחקן הכנף הרומני (23), שאליניב ברדה חיזר אחריו תקופה ממושכת, נרכש תמורת 220 אלף יורו מראפיד בוקרשט וירוויח כ-150 אלף יורו לעונה: "מתחיל פרק חדש בקריירה ורוצה להחזיר על הדשא ולצבור חוויות מרגשות"

הסיכום השבועי, 8.6/ספורט1

אנטוניו ספר השלים את מעברו להפועל באר שבע. שחקן הכנף הרומני מראפיד בוקרשט נחת בישראל, סיכם את תנאיו במועדון וחתם לארבע השנים הבאות אחרי שעבר בהצלחה את הבדיקות הרפואיות. כפי שפורסם כאן אתמול, הפועל באר שבע רצתה את ספר בקיץ שעבר, אך זה לא הסתייע. כעת הבשילו התנאים להחתמת הרומני בן ה-23 שמצטרף לבן ארצו, אדריאן פאון, שגם המליץ על החתמתו.

המצטרף הטרי נרכש מראפיד תמורת 220 אלף יורו ושכרו שיעמוד על 150 אלף יורו לעונה, ישתדרג מדי שנה בהתאם למשתנים כמו מספר הופעות והישגים.

לאחר החתימה אמר ספר, שקיבל את חולצה מספר 28: "אני שמח מאוד להצטרף להפועל באר שבע ולהתחיל פרק חדש בקריירה. כבר הספקתי לקבל מסרים ואהבה מהאוהדים ואני מצפה לפגוש אותם, להחזיר להם על הדשא ולצבור חווויות מרגשות יחד".

אנטוניו ספר, הפועל באר שבע. הפועל באר שבע, אתר רשמי
הגיע לבירת הנגב. אנטוניו ספר/אתר רשמי, הפועל באר שבע

צפו בביצועיו של אנטוניו ספר

ספר בן ה-23 שיחק בכל הנבחרות הצעירות של רומניה וערך הופעת בכורה בנבחרת הבוגרת בחודש נובמבר האחרון. הוא משחק בעיקר באגף ימין, אך יכול גם להיות מתופקד מאחורי החלוץ. בעונה החולפת הוא כבש 6 שערים במדי ראפיד בוקרשט. באוגוסט 2017 הצטרף לקבוצת הנוער של כרונינגן ההולנדית ולאחר מכן גם עלה לקבוצת המילואים שלה, אבל לא זכה לשחק עם הקבוצה הראשונה ובפברואר 2019 חזר לרומניה בחוזה לארבע שנים בראפיד.

בקיץ שעבר פורסם ברומניה כי הפועל באר שבע ניסתה לצרף את ספר. דרישות השכר של הרומני הצעיר היו גבוהות מדי בזמנו עבור האדומים והמהלך בסופו של דבר לא יצא לפועל. ההבדל לעומת הקיץ הקודם הוא שהפעם ספר יקבל את הסכומים שהוא מבקש.

דרישותיו הכספיות הגבוהות - כך על פי התקשורת הרומנית - מנעו גם מעבר שלו לזולטה וארחם הבלגית בחלון ההעברות בחורף האחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully