וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ג'יימס הארדן עשוי לשקול להצטרף לפיניקס בקיץ

עודכן לאחרונה: 9.6.2023 / 7:20

לפי רמונה שלבורן מ-ESPN, "הסאנס לא היו משחררים את כריס פול אם לא היו מרגישים טוב לגבי שחקן אחר". הגארד שוב יחבור לדוראנט?

כריס פול שוחרר השבוע מפיניקס, כך לפי דיווחים בארצות הברית, אולם בתקשורת האמריקאית טוענים כי לסאנס יש תכנית פעולה סדורה. לפי רמונה שלבורן מ-ESPN, "פיניקס לא היתה פועלת כך אם לא היתה מרגישה די טוב לגבי מישהו אחר. שימו עין על ג'יימס הארדן. אני לא רוצה לדווח על שום דבר, אבל זה היה באוויר בחודש האחרון. כולם חושבים שהוא ישחק בפילדלפיה או ביוסטון, אבל אני לא יודע - יש דיונים".

הארדן יצטרך להחליט בקרוב האם לחתום על חוזה חדש בפילדלפיה או להפוך לשחקן חופשי. למשך כל העונה צצו שמועות על קאמבק אפשרי ליוסטון, שתוכל להציע לו חוזה מקסימום, אך לא מן הנמנע שהוא יוותר על חוזה העתק כדי להצטרף שוב לקווין דוראנט, איתו פעולה בברוקלין ובאוקלהומה סיטי.

ג'יימס הארדן, פילדלפיה סיקסרס. רויטרס
יהיה מעניין. הארדן/רויטרס

"אני לא חושב שהוא יודע עדיין מה יעשה", אמר שלשום העיתונאי האמריקאי שאמס צ'ראניה, בהתייחסו להארדן. "הוא קרוע בין האפשרות להישאר בפילי, לבין חזרה ליוסטון, שם הביתה שלו". ה-MVP לשעבר העמיד העונה ממוצעים של 21 נקודות ו-10.7 אסיסטים למשחק בעונה הסדירה, לפני ששוב נעלם בפלייאוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully