וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיאמי "איבדה את הזהות" במשחק הכי חשוב, אז למה ספולסטרה אופטימי?

יוקיץ' ומארי בלתי עצירים? במיאמי מאמינים שדווקא הפרטים הקטנים הכריעו את משחק 3 (שגם הפעם עשוי לקבוע את זהות האלופה), ומשוכנעים שזה פתיר. ויש כבר פרשן שמהמר על ניצחון שלהם במשחק הבא: "הם יחזרו להיות אנדרדוג, ויחזרו להתעלות"

מיאמי ראתה את ניקולה יוקיץ' וג'מאל מארי עושים היסטוריה במשחק 3 של סדרת הגמר, אבל משוכנעת שזו לא הייתה הבעיה שלה. אחרי ההפסד 109:94 שהכניס את ההיט לפיגור 2:1 בסדרה, אריק ספולסטרה דיבר בעיקר על הפרטים הקטנים שלדבריו הכריעו את המשחק.

"יוקיץ' ומארי צמד מצוין, הם משלימים אחד את השני נהדר. אחד סקורר מצוין שיכול לקלוע מכל מיני מצבים, והשני יודע לפנות הרבה שטח לאחרים, מצוין בלמסור, ומקבל את הכדור בחזרה הרבה פעמים כדי לקלוע בעצמו. הם נתנו את הטון, אבל אני חושב שהבעיות שלנו היו אחרות", ניתח ספולסטרה. "הפסדנו ביותר מדי קרבות פיזיים, איבדנו יותר מדי כדורי 50/50 ברגעי מפתח. אנחנו מצפים מהנאגטס להראות כישרון ברמה הכי גבוהה שיש במעמד כזה, כי יש להם שחקנים ברמה הכי גבוהה שיש. באותה נשימה, אנחנו מצפים לנצח בכל הקרבות האחרים, לזכות בכדורים שמתרוצצים על הרצפה, לקחת כדורים אבודים...כל הדברים הקטנים שמנצחים משחקים".

ההיט שמרו על הכדור היטב ואיבדו רק 4 פעמים - המספר השני הכי נמוך אי פעם במשחק בסדרת גמר - אבל הובסו בריבאונדים (58 מול 33) וספגו 60 נקודות בצבע. עם שליטה מוחלטת כזו בקרבת הסל, הנאגטס הצליחו לנצח בצורה משכנעת למרות שסבלו מיום קליעה חלש (5 מ-21 מחוץ לקשת).

"הם אמללו אותנו באזור הצבע, הם אפילו לא היו צריכים לזרוק שלשות, או לרווח את המשחק. לא התנגדנו אליהם יותר מדי, ואני חושב שאנחנו יכולים להשתפר בתחום הזה. החטאנו הרבה זריקות בצבע שאנחנו בדרך כלל קולעים כשאנחנו במיטבנו", אומר ספולסטרה.

ג'ימי באטלר, מיאמי היט. Megan Briggs, GettyImages
במשחק הבא זה ייראה אחרת? ג'ימי באטלר מתוסכל/GettyImages, Megan Briggs

ספולסטרה יודע מה צריך לשפר לקראת המשחק הבא, מעבר לכל פרמטר מקצועי שקשור בהגנה על יוקיץ' ומארי. "כשאנחנו מפסידים הרבה מאבקים פיזיים, את המהלכים של המאמץ, של הריבאונדים - זה אומר שאיבדנו את הזהות שלנו - וכשזה נפגע, הרבה דברים אחרים נפגעים. אנחנו מסוגלים לנצח בכל מיני דרכים, אבל אנחנו הכי טובים כשאנחנו משחקים בהתאם לזהות שלנו - לוקחים את הכדורים האבודים, שולטים בריבאונדים, מתאמצים יותר מהיריבה - כשזה קורה, אנחנו מפענחים את כל השאר. זו התחושה שלי".

ההפסד הלילה עלול להיות קריטי וגורלי עבור מיאמי. ההיסטוריה מלמדת שב-80 אחוז מהמקרים, הקבוצה שניצחה במשחק השלישי בסדרות גמר כשהתוצאה הייתה 1:1, ממשיכה כל הדרך לאליפות.

אבל הפרשנים כבר למדו שאי אפשר להספיד את מיאמי, וחלקם אף מאמינים שהתשובה של ההיט תגיע במשחק הבא. "אני מהמר על מיאמי במשחק 4. הם תמיד מתעלים כשהם האנדרדוג", אמר שחקן העבר ג'מאל קרופורד שפירשן את המשחק לרשת TNT. "זה אזור הנוחות שלהם. הם לא אוהבים להיות פייבוריטים, והם תמיד נראים יותר טוב במשחקים מהסוג הזה. הסדרה הזאת תהיה יותר צמודה ממה שחושבים".

מצד שני, רכז העבר האגדי אייזאה תומאס אמר באותו פאנל: "אחרי מה שראיתי הערב, אני לא יכול להמר נגד דנבר. מה מיאמי תעשה כדי לעצור את הג'וקר? ואם מארי נכנס לעניינים, הם בבעיה עצומה. גם כשהם שולחים אליו שמירה כפולה, הוא מצליח להגיע למספרים שלו. אני לא רואה את מיאמי מנצחת במשחק 4".

  • עוד באותו נושא:
  • מיאמי היט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully