וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצטרף לשוק השחקנים החופשיים: פיניקס החליטה לחתוך את כריס פול

עודכן לאחרונה: 8.6.2023 / 1:17

אחרי שפיטרו את מאמנם מונטי וויליאמס בעקבות ההדחה מהפלייאוף, הסאנס החליטו לוותר על שירותיו של הרכז הוותיק (38), ש"מתכוון לשחק עוד כמה עונות". רשם בעונה החולפת ממוצעים של 13.9 נקודות, 8.9 אסיסטים ו-4.3 ריבאונדים

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 7.6/ספורט1

אחרי שלוש עונות בפיניקס, כריס פול, אחד הרכזים הוותיקים והטובים בליגה, שוחרר מהקבוצה והפך רשמית להיות שחקן חופשי. כריס איינס דיווח ראשון שפיניקס החליטה לנפות את פול מהסגל שלה ובכך לפנות מקום בתקרת השכר שלה בסגל העמוס בכוכבים שכולל גם את דווין בוקר, דיאנדרה אייטון וכמובן המצטרף הטרי קווין דוראנט.

פול שיחק כאמור בשלוש העונות האחרונות בפיניקס ורשם ממוצעים של 13.9 נקודות, 8.9 אסיסטים ו-4.3 ריבאונדים בעונה החולפת. לפול נותרו שנתיים נוספות בחוזה עליו חתם בזמנו לארבע שנים תמורת 120 מיליון דולר. העונה הראשונה שלו בפיניקס היתה מוצלחת במיוחד וכללה העפלה עד לגמר ה-NBA, שם הקבוצה הפסידה למילווקי. כעת פול, שעדיין חולם על זכייה ראשונה בתואר אליפות ב-NBA, יחפש קבוצה חדשה שמתיימרת להתמודד על התואר הנכסף.

שחקן פיניקס סאנס קווין דוראנט עם כריס פול. רויטרס
כבר לא ישתפו פעולה בעונה הבאה. דוראנט ו-CP3/רויטרס

פיניקס הודחה בסיבוב השני במערב על ידי דנבר עם 4:2 מתסכל, מה שגרם לפיטוריו של המאמן מונטי וויליאמס ומינויו של פרנק ווגל במקומו. למרות גילו המתקדם (38), היינס טוען שכריס פול מתכנן לשחק "עוד כמה שנים", כך שיהיה מעניין לראות איזו קבוצה תלך עליו לקראת העונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully