וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ליאו מסי החליט על קבוצתו הבאה - אינטר מיאמי"

העיתונאים הבכירים בעולם הכדורגל, כולל הביוגרף גיים בלאגה, יישרו קו עם הדיווחים השונים שצצו ברחבי אירופה: מסי בדרך ל-MLS. בתקשורת הספרדית מודים - הכוכב לא ישוב לקדנציה שנייה בברצלונה

קליפ סיכום עונת 2022/23 בפרמיירליג/ספורט1

קבוצתו הבאה של ליאונל מסי תהיה אינטר מיאמי, כך מדווחים היום (רביעי) ברחבי העולם. "מסי החליט, היעד - אינטר מיאמי", צייץ העיתונאי הפופולרי גיים בלאגה, הביוגרף של הפרעוש. הדברים הללו מגיעים על רקע הדיווחים של מספר עיתונאים בספרד, כולל העיתונאי הפופולרי פבריציו רומנו, לפיהם הסיכויים שהפרעוש ישוב לקדנציה שנייה בברצלונה נמוכים מאוד עד לא קיימים. ההכרזה הרשמית צפויה להיות ביממה הקרובה. מספר עיתונאים אחרים טענו כי מסי כבר העביר לראשי ברצלונה מסר, לפיו לא ישוב לקאמפ נואו.

לפי ה"אתלטיק", מקורות המקורבים למגעים טוענים כי "התקווה להבאת אלוף העולם ל-MLS בקיץ הקרובה הולכת וגוברת", וכי הכוכב הוריד את אופציית ערב הסעודית מהשולחן. "הליגה מאוד יצירתית בנושא הזה, הכל על השולחן", אמר אחד מבעלי המניות של ה-MLS, ולפי אותו דיווח, אחת האפשרויות היא שמסי יקבל חלק מהרווחים של שידורי המשחקים ב"אפל TV". כמו כן, "אדידס" מוכנה להציע לו חלוקת רווחים גם כן, ובכך יוכל להרוויח חלק מהכסף עליו יוותר עם דחיית המעבר לסעודיה.

בספרד מדווחים שהסעודים לא מוותרים, והגדילו את ההצעה למסי ולמקורביו, שתעמוד על 1.5 מיליארד דולר (!) לשנתיים, בסכום שכולל תשלום גם לאביו ולאחיו. עם זאת, הוא צפוי לדחות את ההצעה, כי כאמור, גם בארה"ב הוא יכניס סכומי כסף מכובדים.

גם ב"לאקיפ" יישרו קו וטענו בשעות הצהריים שמסי בדרך ל-MLS: "הוא העדיף להישאר באירופה ולשחק בברצלונה, זו גם ההעדפה של אשתו, אבל האפשרות הזאת מאבדת גובה, בין היתר בגלל שהם לא סומכים על ז'ואן לאפורטה. עדיין ייתכן שהוא יחתום באינטר מיאמי ואז יושאל לבארסה. כך או כך, לסעודיה הוא כבר לא יגיע".

ליאונל מסי חוגג שער לזכות פריז סן ז'רמן. רויטרס
ארצות הברית קרובה מתמיד. מסי/רויטרס
sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

אם אכן יחתום, מסי יחזיק בסעיף המאפשר לו לרכוש חלק בבעלות מועדון אמריקאי אחרי הפרישה, בדומה לחוזה שהוצע לדייויד בקהאם בשעתו. מאחורי הקלעים, באינטר מיאמי עושים הכל על מנת להגדיל את הסיכויים. שיחות החלו עם טאטה מרטינו, שאימן את אלוף העולם בברצלונה ובנבחרת ארגנטינה וסיים את תפקידו כמאמן נבחרת מקסיקו בדצמבר; ולפי הערכות בספרד, גם חבריו הטובים של מסי סרחיו בוסקטס וג'ורדי אלבה, שסיים את דרכם בברצלונה, יצטרפו אליו בארצות הברית.

למעשה, יש אפילו תאריך להופעת הבכורה הפוטנציאלית - ב-21 ביולי, כשאינטר מיאמי תפגוש את קרוס אסול המקסיקנית.

כעת מדווחים שאינטר מיאמי מנסה לגבש סביב מסי קבוצה של "חברים שלו לשעבר", בהם לואיס סוארס, ג'ורדי אלבה וסרג'יו בוסקטס - שלושתם נחשבים למקורבים אליו, ושיחקו עמו בעבר בברצלונה, ושלושתם מחפשים קבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully