וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאו מסי ספג בוז בחגיגות: "ערב מביך לפ.ס.ז'". מאחורי הקלעים זה נראה אחרת

הפרעוש נפרד מפ.ס.ז' בטעם רע: מסי, ניימאר וגאלטייה חמקו לחדר ההלבשה לפני שהחגיגות הסתיימו, אבל בצרפת מספרים את "הסיפור האמיתי על מסי מאחורי הקלעים ובחדר ההלבשה"

פריז סן ז'רמן סיימה אמש (שבת) בטעם רע עונה קשה עבורה, עם הפסד ביתי של 3:2 לקלרמון, במה שהיתה הופעת הפרידה של ליאונל מסי מהמועדון. בעונה הבאה, כך ניתן לשער, תיראה אלופת צרפת אחרת לגמרי - ללא הפרעוש, וככל הנראה גם ללא ניימאר.

מי שאמור להישאר, ולהיות הכוכב הבלעדי, הוא קיליאן אמבפה, שסיים באופן רשמי כמלך השערים של הליגה בפעם החמישית ברציפות בקריירה הצעירה שלו.

עוד בכדורגל העולמי

"כן, אהיה בפריז", הצהיר. "יש לי עוד עונה אחת שנותרה בחוזה והמועדון עושה כל שביכולתו כדי להתחזק, כך שאהיה שמח מאוד. מה לצפות מהעונה הבאה? אני לא יודע, אני רק מתייצב ומשחק, היתר לא תלוי בי".

עם זאת, ב"אס" הדגישו והזכירו כי הכוכב יצטרך לבחור בקרוב האם לנצל את הסעיף בחוזהו, שמאפשר לו להאריך את ההתקשרות עם האלופה עד קיץ 2025. אם לא יעשה זאת, ויהפוך שחקן חופשי בקיץ הבא, תשקול פריז סן ז'רמן למכור אותו, כדי לא לאבדו בחינם.

הכוכב הקדיש את הניצחון לסרחיו ריקו, שוער הקבוצה שעדיין מאושפז במצב קשה. "הדבר הכי חשוב היה המחווה הזו", אמר. "זה יותר חשוב מכדורגל. יכולנו להפסיד 22:0 וזה לא היה משנה, הדבר היחיד שחשוב זו המחווה הזו לסרחיו. כולנו דאגנו כל השבוע וצריך להתפלל עבורו. אני שמח ששוב זכיתי במלך השערים ותמיד רוצה לחתום את שמי בספרי ההיסטוריה".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

בחגיגות האליפות, שרקו חלק מהאוהדים בוז לליאונל מסי, שערך כאמור את הופעת הפרידה שלו מהמועדון. הפרעוש ספג שריקות בוז גם כששמו הוקרא כחלק מההרכב הפותח, לפני תחילת ההתמודדות.

ב"לה פריזיאן" כינו את חגיגות האליפות כ"עוד ערב מביך למועדון". מסי אומנם סיים את העונה כמבשל המצטיין של הליגה עם 16 בישולים, אבל גם כאשר קיבל את התואר ספג שריקות בוז מהקהל.

יש לציין שבסוף השבוע, ב"ל'אקיפ" החמיאו למסי, ובעיתון ציינו שמלבד לתקרית עם הנסיעה לערב הסעודית ללא אישור, למעשה מאחורי הקלעים ההתנהגות שלו הייתה מכובדת וג'נטלמנית, נטולת גינונים. "מסי מעולם לא התנהג כמו כוכב, מעולם לא דרש יחס מיוחד, אלא להיפך, הוא היה מודע למעמד של קיאליאן אמבפה ולהשפעה שלו במועדון ולכן פינה לו את הדרך", כך נכתב, "מסי הפתיע את חדר ההלבשה בצניעות שלו, והוא לא התערב בנושאים רגישים.... הוא תמיד היה דיסקרטי עם מאמניו בפריז... הוא הפתיע את הצוות המקצועי כאשר תמיד ביצע את הבקשות וההוראות הטקטיות". עם זאת צוין ש"זאת הייתה קדנציה ללא תשוקה גדולה, בלי מספיק הברקות... פריז קיבלה טעימה מהפונציאל של מסי, אבל התחושה היא של רומן שלא מומש... מבחינה כלכלית ותדמיתית, במועדון עדיין טוענים שהעסקה היא הצלחה גדולה".

והיו קצת חיוכים של מסי וניימאר

גאלטייה יורד לחדר ההלבשה

אדם נוסף שספג שריקות בוז הוא כריסטוף גאלטייה, שכמו מסי, נטש את חגיגות האליפות לפני שהסתיימו וירד לחדרי ההלבשה. "קראתי את הדיווחים ב'ל'אקיפ' שלא אמשיך, אבל אני ולואיס קמפוס אמורים להיפגש בהמשך השבוע", אמר המאמן, "אני מבין את האכזבה, אבל זכינו באליפות 11 וזה הכי חשוב. פגשתי כאן שחקנים גדולים והיו לי רגעים נהדרים. אני יוצא חזק יותר מתפקיד הזה".

גם גאלטייה אמר על מסי, שסיים עם 16 שערים ו-16 בישולים: "לליאו הייתה עונה נהדרת. אני מקווה שאנשים יוכלו לנתח בקור רוח מה ליאו הביא לקבוצה הזאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully