וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ בכה: "עכשיו אפשר לדבר על טרבל, ניצחון מיוחד מאוד עבורנו"

עודכן לאחרונה: 3.6.2023 / 19:50

מנג'ר מנצ'סטר סיטי התרגש לאחר הזכייה בגביע האנגלי. גונדואן: "זה מגיע לנו. נעשה הכל כדי לנצח גם באיסטנבול". גריליש: "לא חושב שהיה פנדל, אבל גונדו הציל אותי". הולאנד: "השגנו שניים, נותר עוד אחד"

תקציר גמר גביע אנגלי: מנצ'סטר סיטי - מנצ'סטר יונייטד 1:2/ספורט1

מנצ'סטר סיטי עשתה הערב (שבת) צעד גדול נוסף אל עבר זכייה היסטורית בטרבל, כשניצחה את מנצ'סטר יונייטד 1:2 בגמר הגביע האנגלי. כעת, כל שנותר לאלופה הוא להתכונן לגמר ליגת האלופות מול אינטר בשבוע הבא, אחרי צמד גדול של אילקאי גונדואן (1, 51), במפגש הראשון אי פעם מול היריבה העירונית במעמד השיא של מפעל הכדורגל הוותיק בבריטניה.

הנפת הגביע האנגלי מנצ'סטר סיטי. GettyImages
עשתה זאת. סיטי חוגגת/GettyImages

עוד בכדורגל העולמי

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

פפ בכה בסיום

פפ גווארדיולה סיכם ואמר: "זו הפעם הראשונה שאפשר לדבר על הטרבל. לנצח נגד יונייטד זה מיוחד מאוד עבורנו ועבור האוהדים שלנו, היינו מאוד טובים ואני מרוצה. זה כל כך חשוב. מחר יש לנו יום חופש ואז אפשר להמשיך הלאה, יש 3-4 אימונים עד אינטר".

על גונדואן אמר: "איזו עונה גדולה, האיכויות תמיד היו שם אבל יש לו את תכונת האופי המיוחדת הזו, הוא משחק בהרבה משחקים גדולים ותמיד מתמודד עם הלחץ, זה נראה כאילו הוא נהנה". פפ סימן מצטיין נוסף - ג'ון סטונס: "הוא מדהים, הוא נתן לנו הזדמנות לשחק בצורה מסוימת העונה, ובלעדיו זה היה הרבה יותר מסובך. אבל כולם היו מדהימים".

"יש לנו הזדמנות לעשות משהו היסטורי ולזכות בטרבל, ואנחנו לא רוצים לפספס אותה", אמר גיבור הערב גונדואן. "אני מבטיח לאוהדים שנעשה הכל כדי לנצח באיסטנבול. לנצח גמר זה תמיד מיוחד, וכל גביע הוא מיוחד. זה מגיע לנו. שיחקנו טוב מאוד, המחצית השנייה היתה מדהימה. השער השני? הכדור פשוט הגיע אלי בצורה נהדרת, זו היתה בעיטה טובה".

על עתידו בעונה הבאה אמר הגרמני שיסיים את חוזהו בקיץ: "אני לא זקוק לימים כאלה כדי להרגיש מוערך במועדון הזה. שום דבר עדיין לא הוחלט, נראה מה יקרה".

פפ גווארדיולה חוגג יחד עם שחקני מנצ'סטר סיטי. רויטרס
עוד תואר בדרך לטרבל. פפ ושחקני סיטי/רויטרס

ג'ק גריליש החמיא לחברו לקישור שכבש את הצמד והתייחס גם לגמר האלופות: "תחושה שאי אפשר להסביר. השחקנים הזרים לא יבינו את זה, אבל כילד אנגלי זה החלום. הפסדתי גמר אחד במדי אסטון וילה והשתוקקתי לזכות באחד. הפנדל? לא יודע איך שורקים על דבר כזה, אפילו לא הסתכלתי על הכדור. בכל מקרה, גונודאן הציל אותי. לכל הקבוצה הזאת יש כישרון מדהים, יש איזון יוצא דופן בין ניסיון ויכולת. אני אוהב את הקבוצה הזאת מאוד, מקווה שגם בשבוע הבא ננצח את הגמר הנוסף".

ארלינג הולאנד כבר עם הראש בגמר האלופות באיסטנבול והצהיר במשפט אחד עם שריקת הסיום: "השגנו שניים, נשאר עוד אחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully