וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאבל טראבל: מנצ'סטר סיטי זכתה בגביע האנגלי עם 1:2 על יונייטד

שבוע לפני גמר ליגת האלופות מול אינטר, בו היא תוכל להבטיח טרבל היסטורי, האלופה השלימה זכייה בתואר השני שלה העונה בזכות צמד נפלא של גונודאן, כשהראשון היה אחרי 12 שניות בשער המהיר בתולדות מעמד הגמר. פרננדש רק השווה זמנית בפנדל עבור השדים האדומים

תקציר גמר גביע אנגלי: מנצ'סטר סיטי - מנצ'סטר יונייטד 1:2/ספורט1

בפעם השביעית בתולדותיה והראשונה מאז 2019, מנצ'סטר סיטי זכתה הערב (שבת) בגביע האנגלי אחרי ניצחון 1:2 על מנצ'סטר יונייטד בדרבי הראשון אי פעם במעמד הגמר של המפעל הותיק בתולדות הכדורגל. הסיטיזנס השלימו זכייה בתואר שני העונה, אחרי האליפות כמובן, ותוכל בשבת הבאה להשלים טרבל היסטורי כשיפגשו את אינטר בגמר ליגת האלופות.

האלופה פתחה בסערה וכבר אחרי 12 שניות אילקאי גונדואן בעט מהאוויר בהתקפה הראשונה של המשחק את ה-0:1 של סיטי לרשת של דויד דה חאה שעמד חסר אונים. דווקא בדקות שליטה של התכולים, ארון וואן-ביסאקה נגח על ידו של ג'ק גריליש ברחבה ופול טירני בדק במסך ה-VAR והעניק פנדל ליונייטד. ברונו פרננדש לא התבלבל והשווה את התוצאה ל-1:1 בירידה להפסקה.

סיטי עלתה בטירוף למחצית השנייה ובדקה ה-51 גונדואן השלים צמד עם בעיטה נוספת מהאוויר שדה חאה התקשה להגיע אליה והתכולים עלו ל-1:2. אלחנדרו גרנאצ'ו עלה מהספסל של טן האח, הכניס אנרגיות חדשות לשדים האדומים וכמעט השווה, אבל זה לא הספיק עם סדרת החמצות משני הצדדים ובסיום סיטי עם השלימה דאבל, אולי בדרך לטרבל.

עוד בכדורגל עולמי

שחקני מנצ'סטר סיטי, אילקאי גונדואן, ג'ק גריליש. רויטרס
צמד ששווה תואר. גונדואן וגריליש/רויטרס
כריסטיאן אריקסן מנצ'סטר יונייטד לצד קווין דה בראונה מנצ'סטר סיטי. GettyImages
דרבי ראשון אי פעם בגמר הגביע האנגלי. דה בראונה ואריקסן/GettyImages

הרכבים

מנצ'סטר סיטי: סטפן אורטגה, קייל ווקר, ג'ון סטונס, רובן דיאס, מנואל אקנג'י, רודרי, קווין דה בראונה, אילקאי גונדואן, ברנרדו סילבה, ג'ק גריליש, ארלינג הולאנד.


מנצ'סטר יונייטד: דויד דה חאה, ארון וואן-ביסאקה, ויקטור לינדלוף, רפאל וראן, לוק שואו, קאסמירו, פרד, כריסטיאן אריקסן, ברונו פרננדש, ג'יידון סאנצ'ו, מרכוס רשפורד.

אילקאי גונדואן מנצ'סטר סיטי. GettyImages
שער מהיר. גונדואן/GettyImages

מהלך המשחק

דקה 1: גול! תוך 12 שניות האלופה עלתה ליתרון! כדור ארוך של אורטגה הגיע להולאנד, המשיך לדה בראונה וגונדואן הצטרף מקו שני ובעט מהאוויר מחוץ לרחבה לרשת של דה חאה - 0:1 מדהים למנצ'סטר סיטי!

דקה 4: כדור חופשי של דה בראונה מצא את דיאס פנוי, אבל הפורטוגלי נגח רק לרשת החיצונית של יונייטד.

דקה 21: הולאנד השתחחר משמירה של וראן בסיבוב ובעט חזק מעל המסגרת של דה חאה.

דקה 28: דה בראונה קיבל את הכדור במרכז המגרש, השתחרר למצב בעיטה מחוץ לרחבה של דה חאה, אבל הבעיטה שלו ברגל שמאל חלפה רק ליד העמוד של השדים האדומים.

ארלינג הולאנד מנצ'סטר סיטי לצד ויקטור לינדלוף מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
שליטה של האלופה. הולאנד מול לינדלוף/GettyImages

דקה 33: גול! וואן-ביסאקה נגח על ידו של גריליש ברחבה, פול טירני נקרא על ידי שופטי ה-VAR לראות במסך והצביע על הנקודה הלבנה. פרננדש ניגש לבעוט והשווה את התוצאה עבור יונייטד - 1:1 בוומבלי!

דקה 42: כדור קרן מצא את הראש של קאסמירו שהעביר לוראן, אך הצרפתי פספס במעט את המסגרת של אורטגה בניסיון נהדר של יונייטד.

פפ גווארדיולה מאמן מנצ'סטר סיטי לצד אריק טן האח מאמן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
תלונות על השיפוט. פפ וטן האח/רויטרס
ברונו פרננדש מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
שוויון בוומבלי. פרננדש/רויטרס

דקה 51: גול! כדור חופשי של דה בראונה מצא את גונדואן חופשי על סף הרחבה. הקשר הגרמני בעט מהאוויר ברגל שמאל והחזיר את היתרון לאלופה - 1:2 למנצ'סטר סיטי!

דקה 62: מהלך התקפי נהדר של התכולים עבר דרך הולאנד לדה בראונה שבעט ברגל שמאל למרכז השער, דה חאה הדף עם הרגל והשאיר את היתרון המינימלי של האלופה.

דקה 69: הזדמנות נפלאה של יונייטד להשוות - פרננדש השאיר את רשפורד עם מצב בעיטה מחוץ לרחבה של אורטגה, אבל האנגלי בעט רק מעל המסגרת.

אילקאי גונדואן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
עוד שער מהאוויר. גונדואן/רויטרס

דקה 71: גונדואן כבר התחיל לחגוג את השלושער, אבל הוא היה בעמדת נבדל בעת הבעיטה של הולאנד מתוך הרחבה, והכדור החוזר שלו לא הספיק לשער השלישי.

דקה 72: מהלך יוצא מן הכלל של אלחנדרו גרנאצ'ו שבעט מהקצה השמאלי של הרחבה ופספס במעט את המסגרת של אורטגה.

דקה 80: לחץ אדיר של סיטי על השער של דה חאה - מסירת רוחב של ברנרדו כמעט מצאה את אקנג'י שגלש וכמעט דחק מקרוב את השלישי של האלופה.

דקה 83: פריצה של הולאנד כמעט הסתיימה בשער נוסף כשוראן בעט על הנורבגי והכדור חמק ליד העמוד של דה חאה.

דויד דה חאה שוער מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
לא הצליח לעצור את גונדואן. דה חאה/GettyImages

דקה 90+2: בלאגן ברחבת סיטי כשוראן היה קרוב לכבוש מקרוב, מקטומיניי פספס הזדמנות וסטונס הרחיק ברגע האחרון. איזו דרמה בוומבלי!

אלחנדרו גרנאצ'ו מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
נכנס טוב, אבל החמיץ. גרנאצ'ו/רויטרס

גמר ליגת האלופות יתקיים בשבת הבאה (10.6, 22:00), שם מנצ'סטר סיטי תפגוש את אינטר ותוכל להניף לראשונה בהיסטוריה את גביע האלופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully