וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארק האמשיק פרש בגיל 35: "הגשמתי את החלום על קריירה מוצלחת"

הסלובקי ששיחק 12 שנים בנאפולי והוביל את נבחרתו למונדיאל ושתי הופעות ביורו נפרד אחרי שנתיים בטרבזונספור

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 31.5/ספורט1

נאפולי שברה העונה בצורת של 33 שנה ללא זכייה באליפות איטליה, ובאופן סמלי, אחד מגיבורי הקבוצה באותה תקופה הודיע היום (חמישי) על סיום הקריירה שלו ככדורגלן פעיל. מדובר במארק האמשיק, שאחרי שנתיים בטרבזונספור הטורקית החליט לתלות את הנעליים בגיל 35.

"כילד קטן רק חלמתי על קריירה מוצלחת ככדורגלן, והצלחתי להגשים את החלום", אמר האמשיק בפוסט הפרידה שפרסם, "כדורגל היה אהבה, תשוקה ועבודה שלמענה נתתי הכל. אני מודה לכל הקבוצות שהייתי בהן ותמיד ניסיתי לתת את הטוב ביותר".

מארק האמשיק שחקן נאפולי חוגג. רויטרס
מזוהה עם מדי התכלת. האמשיק במדי טרבזונספור/רויטרס

האמשיק החל את הקריירה ביופיה ובסלובן ברטיסלבה במולדתו סלובקיה, ולאחר מכן עבר לברשיה האיטלקית. משם נדד לקבוצה עימה הוא מזוהה יותר מכל, נאפולי, בה שיחק במשך 12 שנים ואף שימש כקפטן. לאחר מכן עבד לדליאן הסינית, גטבורג השבדית וכאמור סיים את הקריירה עם שתי עונות בטרבזונספור הטורקית, איתה זכה ב-2022 באליפות היחידה בקריירה שלו.

כמו כן, האמשיק מזוהה כשחקן הטוב ביותר שיצא מסלובקיה מאז פירוק צ'כוסלובקיה. הקשר הוביל אתה הנבחרת לשלושת הטורנירים היחידים שלה מאז שהחלה לשחק כנבחרת עצמאית בשנות ה-90 - מונדיאל 2010, יורו 2016 ויורו 2020 - כאשר בשני הראשונים הנבחרת העפילה לשמינית הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully