וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאלטייה אישר שמסי יעזוב את פ.ס.ז', ההצעה מאינטר מיאמי נחשפה

עודכן לאחרונה: 1.6.2023 / 16:33

הכוכב ייפרד אחרי שנתיים בצרפת, מאמנו שיבח: "היה לי הכבוד לאמן את הגדול בהיסטוריה". האמריקאים מציעים 200 מיליון דולר לארבע עונות

תקציר גמר ליגה אירופית: סביליה - רומא/ספורט1

ברצלונה ממשיכה לחפש אחר דרכים להנחית בשורותיה את ליאונל מסי. אחת מהן, כך התברר השבוע, קשורה בשיתוף פעולה עם אינטר מיאמי - במקרה כזה, קבוצת ה-MLS בבעלות דייויד בקהאם תחתים את הפרעוש כשחקן חופשי, ואז תשאיל אותו לקטלאנים.

"מסי לא רוצה אופרת סבון שתימשך כל הקיץ", נכתב ב"ספורט", שם חשפו את החוזה שהוצע לכוכב בארצות הברית - 200 מיליון יורו לארבע עונות, לצד הבטחה להחתים את חברו הטוב סרג'יו בוסקטס.

מיותר לציין שהסכומים הללו נמוכים בהרבה מאלה שמסי יוכל להרוויח בערב הסעודית, אולם לפרעוש כבר יש בית במיאמי והמעבר יהיה נוח יותר למשפחתו. אם יסכים, אינטר מיאמי צפויה להשאילו לברצלונה לפרק זמן של 6-18 חודשים.

כידוע, ברצלונה אמורה להציג בשבוע הקרוב תכנית כלכלית מפורטת בפני ראשי לה ליגה, ורק לאחריה יתברר האם תוכל לעמוד בעלויות הכלכליות של הנחתת כוכבה הגדול בכל הזמנים לקדנציה שנייה.

ליאונל מסי חוגג שער לזכות פריז סן ז'רמן. רויטרס
סכומים נמוכים, ביחס להצעת הענק מסעודיה. מסי/רויטרס
sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

בינתיים, מאמן פריז סן ז'רמן כריסטוף גאלטייה אישר כי ליאונל מסי לא יחדש חוזה ויעזוב את הקבוצה בתום העונה. במסיבת עיתונאים לקראת מחזור הסיום מול קלרמון אמר גאלטייה: "היה לי הכבוד לאמן את השחקן הגדול בתולדות הכדורגל. אני מקווה שבמשחק הבית האחרון שלו יקבלו אותו בצורה הכי טובה שיש. הוא היה חשוב לקבוצה העונה, אני לא חושב שהביקורות עליו והקריאות נגדו מוצדקות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully