וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריצת דרך במו"מ בין מסי לברצלונה: "הסיכוי שהוא יחזור עלה ל-80 אחוז"

עודכן לאחרונה: 31.5.2023 / 23:41

ראשי ה"לה ליגה" התקשרו לחורחה מסי והבהירו לו שהם קיבלו את המסמכים הדרושים ויאשרו את העסקה עד יום שני, הכוכב קרוב מתמיד לקאמבק

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 31.5/ספורט1

האם הושגה פריצת דרך משמעותית שתחזיר את ליאו מסי לחיקה של ברצלונה? הערב (רביעי) לאחר שהקבוצה ערכה טקס פרידה מסרג'יו בוסקטס, שחקן אגדי נוסף שלה, בתקשורת הספרדית דיווחו שראשי ה"לה ליגה" התקשרו לחורחה מסי, אביו של ליאו והודיעו לו שהעסקה הזו תקבל אישור בימים הקרובים, לכל המאוחר עד יום שני.

ברצלונה סיפקה מסמכים להנהלת הליגה הספרדית, שמצידה עברה עליהם ועדיין לאשר אותם סופית אך אחרי שהיה נדמה שמסי יילך בסופו של דבר לסעודיה, כעת בספרד מעריכים שהסיכויים שמסי יחזור לבארסה עלו ל-80 אחוז.

ליאונל מסי, פריז סן ז'רמן. רויטרס
פריצת הדרך שתחזיר אותו לברצלונה? מסי/רויטרס

על פי הדיווחים חורחה מסי הבהיר לראשי הליגה שבנו רוצה לחזור, אך הוא רק רוצה את הביטחון הכלכלי והאישור למהלך הזה. ברצלונה מצידה צריכה לייצר עוד הכנסות כדי לעמוד בתנאי שכרו של מסי ולכן בימים הקרובים היא תנסה למכור שחקנים נוספים, אך ההערכות הן כעת שהקאמבק הוא רק שאלה של זמן.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
סרג'יו בוסקטס באירוע פרידה של ברצלונה. רויטרס
בוסקטס ומשפחתו בטקס לכבודו/רויטרס

אגב, מסי לא היה באירוע הפרידה מבוסקטס בקאמפ נואו, אך עלה לשידור בזמן הטקס ואמר: "זו היתה זכות לשחק איתך, בוסי. אני מאחל לך ולמשפחה שלך את כל הטוב. אני מצטער שלא הגעתי לאירוע המיוחד הזה עבורך, אני אוהב אותך מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully