וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחנה מסי כועס על צ'אבי, אביו "עקף" את ברצלונה ודרש הבהרות מהליגה

הקאמבק מתרחק? מאמן בארסה הפתיע את אנשי מסי כשטען ש"הכל תלוי בו", אביו לא מאמין להבטחות מהמועדון, ובזמן שבקטלוניה ממשיכים לפנטז, הכתב המקורב מארגנטינה מתעקש: "זה נגמר, ליאו לא יחזור"

שחקני ברצלונה חוגגים בקאמפ נואו הזכייה באליפות/FCBarcelona

עולם הכדורגל ממשיך להמתין בציפייה רבה להחלטה של ליאו מסי בנוגע לעתידו, אבל הדיווחים בתקשורת ממשיכים להיות סותרים, ומבלבלים. ב"ל'אקיפ" הצרפתי טענו אתמול (שלישי) שאחת האפשרויות שעלו על הפרק הן חתימה של מסי באינטר מיאמי מה-MLS, והשאלה מיידית שלו לעונת פרישה בברצלונה.

בספרד דוחים את האפשרות הזו ומתעקשים שהיא לא קיימת, ומשוכנעים שאם מסי יחזור לברצלונה, זה יקרה במסגרת חוזה מכובד שיבטיח שיפרוש במועדון. העיתונאי ג'רארד רומרו טען אתמול ש"הסיכויים שמסי יחזור לבארסה גדלו ביממה האחרונה מ-60% ל-70%", וב"ספורט" הקטלאני טענו שבארסה פנתה ישירות למסי וביקשה ממנו להמתין עם ההחלטה עד יום שני הבא, תאריך היעד בו אמורה הליגה הספרדית לתת למועדון אישור סופי לתוכנית הכלכלית שברצלונה הציגה בפניה כדי להחתים את הכוכב הארגנטינאי.

שחקן ברצלונה ליאונל מסי עם צ'אבי בטקס כדור הזהב לשנת 2010. GettyImages
מתיחות חדשה? מסי וצ'אבי בימים אחרים/GettyImages

מצד שני, יש מי שמדווח על מתיחות גואה בין ברצלונה לבין מסי ואנשיו, ועל משא ומתן תקוע. לפי הדיווחים, חורחה מסי, אביו וסוכנו של הפרעוש, "עקף" את ברצלונה ופנה ישירות לבכירים בליגה הספרדית כדי לברר מה תוקע את אישור התוכנית הכלכלית של המועדון. לפי הדיווח, מסי האב "לא מאמין להבטחות של ברצלונה", ולכן התעקש לבדוק בעצמו היכן הדברים עומדים. מסי האב חושד שמסי מפזרת הבטחות שקריות על סכומי כסף שהיא לא מסוגלת לעמוד בהם, וחושש מפיאסקו כלכלי נוסף אחרי שליאו מסי כבר עזב את הקבוצה בנסיבות דומות.

צ'אבי התראיין אתמול לתקשורת הספרדית ואמר ש"הקאמבק תלוי אך ורק בליאו. זה תלוי בו ב-99%" - אמירה שהכעיסה את מסי ואנשיו. לפי האתר "TYC" הארגנטינאי, "אנשי מסי לא הבינו מה פשר האמירות של צ'אבי, והגיבו בכעס. גם צ'אבי יודע שאם תגיש למסי הצעה רשמית מברצלונה, הוא יחתום עליה מיידית כי זו ההעדפה שלו. אבל בינתיים זה פשוט לא קורה".

אגב, גם ג'ורדי קרויף אמר בנוגע לקאמבק אפשרי של מסי ש"התשובה נמצאת אצל ליאו. זה תלוי בו, ובפייר-פליי. היום זה תלוי בעיקר בו".

כך או כך, פבריציו רומאנו טוען שהחבילה הכוללת שאל הילאל הסעודית מציעה למסי מגיע לסכום כולל של קרוב למיליארד יורו (!), כך שמסי יתקשה לוותר עליה. בכל מקרה, לפי העיתונאי מרסלו בצ'לר מ-TNT ארגנטינה, שהיה הראשון שחשף את המעבר של מסי לפ.ס.ז' (כמו גם את עסקת ניימאר לפריז), מתעקש שברצלונה כבר איבדה את מסי. "זה הסוף של מסי וברצלונה. זה נגמר", טען אתמול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully