וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: מסי עשוי לחתום באינטר מיאמי, ואז לעבור בהשאלה לברצלונה

עודכן לאחרונה: 31.5.2023 / 1:49

לפי "לאקיפ", הקטלאנים ישתפו פעולה עם קבוצת ה-MLS. פגישה גורלית צפויה עם ראשי לה ליגה. צ'אבי: "מבחינת כדורגל, הוא מושלם לנו"

10 השערים הכי יפים בפרמיירליג בעונת 2022/23/ספורט1

ברצלונה ממשיכה בניסיונותיה לצרף את ליאו מסי, אולם לפי הערכות, המשימה הזו הולכת להיות קשה מאוד, שכן אלופת ספרד תצטרך להציג תכנית כלכלית שתרצה את ראשי לה ליגה. הלילה (בין שלישי לרביעי) טוענים ב"לאקיפ" שברצלונה מתכננת תכנית חלופית יוצאת דופן - מסי יחתום כשחקן חופשי באינטר מיאמי מה-MLS, ואז יושאל לברצלונה.

מוקדם יותר הערב טען העיתונאי ג'רארד רומרו כי חלק מאנשי המועדון - וביניהם גם צ'אבי - אופטימיים בנוגע לחזרת הפרעוש, בעוד אחרים קצת יותר סקפטיים. לפי עמיתו רשאד רחמאן, הצעה חדשה כבר הוגשה לפרעוש: "חורחה מסי לא רוצה לחכות, מחר צפויה פגישה גורלית עם אנשי לה ליגה". אביו של הפרעוש, כך נטען, כבר יצר קשר בעצמו עם ראשי הליגה, בתקווה לגשש לגבי סיכוייה של ברצלונה להשלים את העסקה: "הוא רוצה תשובה מהירה, חלק מאנשי המועדון חוששים".

"מבחינתי, אין שום ספקות בנוגע לכדורגל", אמר צ'אבי מוקדם יותר היום. "אני לא רוצה שאף אחד יפתח תקוות שווא, גם לא האוהדים שכבר 20 משחקים קוראים לחזרתו. זה תלוי בו, ב-99 אחוז. ראיתי אותו הרבה פעמים בפריז סן ז'רמן ונבחרת ארגנטינה, ומבחינת כדורגל, הוא יתאים לנו בצורה מושלמת".

ליאונל מסי פריז סן ז'רמן. רויטרס
זה בידיים שלו. מסי/רויטרס

עוד בכדורגל הספרדי

עוד בוואלה!

בחנו את עצמכם: האם השיא ההיסטורי הזה שייך למסי או לרונאלדו?

לכתבה המלאה

ג'ורדי קרויף, שיסיים בקרוב את דרכו כמנהל הטכני של הקטלאנים, נשאל על הסאגה ואמר: "התשובה הסופית תהיה של ליאו. כרגע, זה תלוי בו ובפייר פליי. זו תהיה החלטה שלו. כבר יש בסיס טוב בברצלונה, שחקנים צעירים עם עתיד מזהיר. כבר נעשתה לא מעט עבודות, זו אחת הקבוצות הצעירות המוכשרות ביותר באירופה. אם מנסים להציג תכנית בפני לה ליגה, זה כנראה אומר שהאנשים שמציגים אותה מאמינים שזה אפשרי".

אנריק מאסיפ, המשמש כיועץ לז'ואן לאפורטה, אמר: "לכולנו במועדון יש דעות טובות על ליאו. הפייר פליי זה עניין מסובך ואנחנו עובדים עליו. מערכת היחסים בין מסי והנשיא כבר תוקנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully