וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

1.2 מיליארד יורו לשנתיים: אביו של מסי על סף העסקה הגבוהה בהיסטוריה

עודכן לאחרונה: 30.5.2023 / 8:08

בזמן שהסעודים "משתוללים" עם הצעה בדיונית למסי ולמשפחתו, בברצלונה מדווחים: הקבוצה טרם הגישה לו הצעה, והכוכב לא רוצה לחכות אלא לקבל החלטה מוקדמת

10 השערים הכי יפים בפרמיירליג בעונת 2022/23/ספורט1

בספרד מדווחים: ​​ליאו מסי "קרוב" לקבל הכרעה לגבי עתידו. הארגנטינאי, כפי שהודיע ​​אביו בהצהרה, רוצה להכריע את גורלו תוך מספר ימים, כעת כשהעונה הגיעה לסיומה והוא כבר זכה באליפות עם פריז סן ז'רמן.

נכון לעכשיו, לכוכב הארגנטינאי יש כמה הצעות, כולל אחת מאל-הילאל הסעודית, ומועדונים נוספים ששלחו לו הצעה ביממה האחרונה. בין ההצעות הללו - אף אחת לא מברצלונה. על פי הדיווחים, למסי יש הצעה מאינטר מיאמי מה-MLS ועוד אחת מהפרמיירליג (באנגליה נטען שצ'לסי רותצה אותו).

אין בכלל ספק שברצלונה רוצה להחזירו, אבל היא עדיין לא הציגה לו הצעה רשמית וסופית, מכיוון שבין היתר, בארסה עדיין בחוסר ודאות בנוגע לעתידה וממתינה לתוכנית הפיננסית של הנהלת לה ליגה בנוגע אליה.

כאמור, גם הנשיא לאפורטה וגם המאמן צ'אבי (וכמובן הקהל) הביעו בפומבי על רצונם שמסי יחזור לקאמפ נואו, אבל ב"מונדו דפורטיבו" מבהירים: "מסי לא רוצה ולא יכול לחכות יותר, ועד היום הוא לא קיבל שום ערובה שהרצון הברור של ברצלונה להחזיר אותו, יכול להפוך למציאות מוחשית".

ליאונל מסי, פריז סן ז'רמן. רויטרס
רוצה לגמור מהר עם ההחלטה. מסי/רויטרס

מסי ואביו וסוכנו, חורחה מסי, יודעים פחות או יותר את התנאים שבמסגרתם המועדון מציע להחתימו. עם זאת, מצד הכדורגלן מציינים כי אין הצעה רשמית. צ'אבי אמר לאחרונה שהגעתו של מסי תלויה במידה רבה במה שהוא רוצה.

במקביל, על פי הדיווחים, אל הילאל מנסה לפתות את מסי, ותגיש הצעה לשני חבריו הקרובים - סרג'יו בוסקטס וג'ורדי אלבה, שכידוע סיימו את דרכם בברצלונה.

על פי "footmercato", מסי קיבל מהסעודים את ההצעה לחוזה הגדול בהיסטוריה, שעלותו מוערכת ב-1.2 מיליארד יורו לשנתיים - כולל העמלה הגדולה בהיסטוריה, עם תשלומים לאביו ולאחיו שמשמשים כסוכניו, שאמורים לקבל מאות מיליוני יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully