וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סכומים עצומים מפתים את בנזמה". בספרד מעריכים: יעזוב את ריאל

לפי פבריציו רומאנו, ההצעה מסעודיה - 200 מיליון יורו לעונה - "מפתה". ב"אתלטיק" טוענים: החלוץ הודיע לראשי הבלאנקוס על החלטתו

10 השערים הכי יפים בפרמיירליג בעונת 2022/23/ספורט1

ערב הסעודית ממשיכה בניסיונתיה לפתות את כוכבי הכדורגל העולמיים בסכומי כסף גרנדיוזיים, כחלק מהניסיון לזכות במכרז לאירוח מונדיאל 2030. אחרי המעבר של כריסטיאנו רונאלדו לאל נאסר, בספרד מדווחים שאל הילאל הציעה לליאו מסי כ-1.2 מיליארד לשנתיים, עם חוזה עצום שכולל מענקי חתימה לאביו ולאחיו. אתמול דווח שגם קtרים בנזמה מחזיק בהצעה מקבוצה בערב הסעודית, והיום (שלישי) טוענים בספרד שהוא "עם רגל בחוץ" בעקבות הסכומים הגבוהים, שאי אפשר לסרב להם.

העיתונאי פבריציו רומאנו, אשר נחשב למומחה העברות עולמי, אישר שבנזמה קיבל מקבוצה בערב הסעודית הצעה "שמאוד מפתה אותו כי מדובר בסכומים אדירים, עצומים". לפי "האתלטיק", החלוץ הוותיק כבר הודיע לראשי הבלאנקוס על עתידו בעונה הבאה, אם כי עדיין לא ברור האם הסכים להצעה מסעודיה או שמא דחה אותה: "הוא קיבל הצעת ענק מערב הסעודית לפני כשבועיים, וכעת הוא שוקל אותה".

קארים בנזמה ריאל מדריד חוגג. רויטרס
חוזים ארוכי טווח, עם סכומים מופרכים, נקיים ממס./רויטרס

עוד בנושא

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

החוזה של בנזמה בריאל מדריד התחדש באופן אוטומטי בעקבות זכייתו בכדור הזהב, אבל הצרפתי טרם הכריז שימשיך, ובספרד טוענים שהוא לא מוותר על האופציה הסעודית. הסיבה היא מעבר להצעה שקיבל - 200 מיליון יורו לעונה, בחוזה לשנתיים. העניין הוא שמדובר גם בחוזה ארוך טווח, שבו לאורך שנים ירוויח עוד סכומי כסף גדולים מתוקף היותו שגריר של הכדורגל הסעודי וינסה לקדם את הטורניר בעולם. בנוסף, החוזים הללו נקיים ממס.

כידוע, ערב הסעודית עושה הכל על מנת לזכות באירוח המונדיאל, עליו היא מתחרה מול ספרד, פורטוגל ומרוקו. כרגע היא זוכה לתמיכה מהתאחדות הכדורגל של אפריקה, מה שיעניק לה 56 קולות, אבל כדי לנצח היא רוצה תמיכה בינלאומית של דמויות מפורסמות בענף. את רונאלדו יש להם כבר, את ליאו מסי אולי גם בקרוב, בנזמה גם הוא בדרך, כך נדמה. אגב, עוד נטען היום כי גם אדין דז'קו קיבל הצעה מאל הילאל, ונראה שהוא לא האחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully