וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'ורז'ה מנדש על הפרידה מרונאלדו: "עכשיו הוא בסעודיה, אלה החיים"

עודכן לאחרונה: 30.5.2023 / 11:17

סוכנו לשעבר של כריסטיאנו טוען: "כולם דיברו על רונאלדיניו ומסי, אבל כשהוא היה צעיר רונאלדו היה כישרון על. הוא הגדול בהיסטוריה, השגריר הכי גדול שהיה לפורטוגל"

10 הבישולים הכי יפים בפרמיירליג בעונת 2022/23/ספורט1

"סוכן העל" ז'ורז'ה מנדש היה אחד האנשים הכי מקורבים לכריסטיאנו רונאלדו לאורך הקריירה שלו, וסידר לו כמה מהעסקאות המפורסמות בתולדות הכדורגל האירופאי, כמו המעבר שלו לריאל מדריד ולמנצ'סטר יונייטד, אבל לפני מספר חודשים דרכם נפרדו, ומנדש כבר לא ייצג את כריסטיאנו בעסקת הענק ששלחה אותו לאל נאסר מערב הסעודית.

באותם ימים דווח על ביקורת שהעביר רונאלדו על מנדש, על כך שלא הצליח לסדר לו קבוצה בכירה באירופה, אבל מנדש טוען גם שהוא ורונאלדו ביחיסים טובים, וגם שהוא ממשיך לעבוד על דברים "גדולים" בכדורגל.

"כריסטיאנו תמיד יהיה בלב שלי", אומר מנדש, "הוא שחקן מיוחד ואדם מיוחד עבורי. אם לפני שנים היו אומרים לי שיהיה לי שחקן שהוא חצי מזה, הייתי חותם. כל הפורטוגלים צריכים להיות אסירי תודה שצמח לנו פה שחקן כזה.

כריסטיאנו רונאלדו עם סוכנו ז'ורז'ה מנדש. רויטרס
כריסטיאנו רונאלדו עם סוכנו ז'ורז'ה מנדש/רויטרס

"כמו שאמרתי תמיד, מבחינתי הוא השחקן הטוב בכל הזמנים. הטוב בעולם, גם בהשוואה לכל האחרים. לאורך הקריירה שלו אמרו שהוא רק כוח ועבודה קשה. זה נכון שמוסר העבודה שלו הוא דוגמה ומודל לחיקוי לצעירים, אבל הוא גם כישרוני. כולם דיברו על רונאלדיניו ומסי ורונאלדו הברזילאי, אבל כשהוא היה צעיר רונאלדו היה כישרון על. גם חזק, גם באחד על אחד, גם מהיר. והוא הפך למכונת שערים. רוב האנשים לא חשבו על התהליך שהוביל אותו להיות הטוב בהיסטוריה. וזה מה שהוא מבחינתי.

"למה הוא לא משחק באירופה? אלה החיים. כריסטיאנו במקום שבו הוא נמצא, בערב הסעודית. וכולנו צריכים להיות אסירי תודה על כל מה שתרם לספורט ולכדורגל בפורטוגל, הוא השגריר הכי גדול שהיה אי פעם לפורטוגל".

לדברי מנדש, הוא ממשיך לעשות דברים מהותיים בכדורגל ו"בקרוב יקרו דברים גדולים בקיץ הזה, אני עדיין לא יכול לספר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully