וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההחלטה של בכר במוקד בסרביה: "אי אפשר להודיע את זה בטלפון"

הפרידה מהשוער בוריאן מעסיקה את התקשורת המקומית, שטוענת כי "אפשר היה לפעול אחרת", אך מצדיקה מבחינה מקצועית ("זה לא מפתיע") ותוהה: האם ויזינגר עומד מאחורי המהלך?

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 31.5/ספורט1

ההחלטה המקצועית הראשונה של ברק בכר כמאמן הכוכב האדום בלגרד יצרה טלטלה בסרביה. לאחר שהשוער והקפטן מילאן בוריאן התבשר באמצעות שיחת טלפון על כך שאינו בתכניות לעונה הבאה, בתקשורת המקומית התייחסו היום (חמישי) לדרך הפעולה של הישראלי וצוותו.

בוריאן אמנם היה שותף לזכייה בשש אליפויות רצופות ולדאבלים בשלוש העונות האחרונות, אך הוא יהיה בן 36 בתחילת העונה הבאה, שבה מטרתה העיקרית של הכוכב האדום תהיה להצליח בליגת האלופות. "בכר ידע שהוא זקוק לדם חדש בין הקורות, עוד לפני שראה בגמר הגביע את בוריאן סופג שער מבעיטת קרן", הצדיקו באתר Sportal את ההחלטה.

עם זאת, את הדרך פחות אהבו: "בעוד ההחלטה לא כל כך מפתיעה, הגישה הייתה צריכה להיות שונה, כי אי אפשר למסור הודעה כזו בטלפון לשחקן שהוא חלק מההיסטוריה של המועדון. ברור שרגשות לא משחקים תפקיד גדול בספורט מקצועני, במיוחד במקרה של מישהו 'חיצוני' כמו בכר, אבל אפשר היה לפעול אחרת בכל הנוגע לאופן מתן הבשורה".

ברק בכר, מילאן בוריאן. GettyImages, עיבוד תמונה
ברק בכר והשוער העוזב/עיבוד תמונה, GettyImages

עוד בנושא

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

במסיבת העיתונאים בה הוצג בכוכב האדום, בכר דיבר על האצלת הסמכויות הנהוגה בצוות האימון שהוא עומד בראשו, מה שגרם לסרבים לשער כי מי שבאמת הגה את רעיון הפרידה מבוריאן הוא לא המאמן עצמו, אלא עוזרו גיא ויזינגר, מאמן השוערים. "זה ברור שלכל גורם בצוות יש סמכות רחבה, והתוצאות שהם השיגו בישראל תומכות בכך", נכתב.

כעת נערכים בבלגרד לבואו של שוער זר, ובטוחים כי בכר הגיע עם רשימת מועמדים מוכנה מראש, אחרת לא היה מוותר על הקפטן כל כך מהר. השמות של עומרי גלזר ודניאל פרץ כבר הוזכרו, כאשר בליגה הסרבית ישנה הגבלה של ארבעה זרים לכל קבוצה, אך בתקשורת מבינים שכרגע אין בשוק שוערים סרבים איכותיים מספיק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully