וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריז סן ז'רמן הודיעה רשמית: ליאונל מסי יעזוב בתום העונה

אחרי שנתיים במועדון הפאר הצרפתי, הפרעוש יסיים את חוזהו ויהיה שחקן חופשי בקיץ הקרוב. בארגנטינה טוענים שהכוכב רוצה לחתום בברצלונה, אך טרם הוגשה הצעה. דיווח: ניוקאסל וצ'לסי בתמונה, אינטר מיאמי רוצה לצרף לידו את סוארס, אלבה ובוסקטס

סיכום אירועי השבוע בכדורגל העולמי, כולל הדרמות של גרמניה במחזור הסיום/ספורט1

אחרי שנתיים בפריז סן ז'רמן, ליאונל מסי יהיה שחקן חופשי בקיץ הקרוב לאחר שהערב (שבת) המועדון מעיר האורות הודיע באופן רשמי שהכוכב הארגנטינאי יעזוב את הקבוצה בתום העונה.

"תודה למועדון, לעיר פריז ולאוהדים על השנתיים הללו", אמר הפרעוש, "אני מאחל להם הצלחה בעתיד".

הנשיא נאסר אל חלאיפי הוסיף: "אני רוצה להודות לליאו על השנתיים שלו בפריז. לראות כוכב כמוהו משחק כאן, זוכה בשתי אליפויות ומעורר השראה בשחקנים הצעירים שלנו היה עונג גדול. התרומה שלו לא תסולא בפז ואנחנו מאחלים לו ולמשפחתו הצלחה בעתיד".

הודעת הפרידה ממסי

בזמן שברצלונה משחררת הצהרות כאלה ואחרות ומחפשת פתרונות פיננסיים שיאפשרו לה להחתים את ליאונל מסי, עושה רושם שאלוף העולם הולך ומתקרב לקבוצה אחרת: אינטר מיאמי, שאף "מובילה במרוץ", לפי האתר הארגנטיני TyC.

העיתונאי גסטון אדול מאותו גוף תקשורת, שמקורב למסי, אישר אמש כי הקבוצה שבבעלותו של דייויד בקהאם הגישה הצעה עבור הפרעוש, זאת לאחר שבימים האחרונים נכתב בקטלוניה שהאמריקאים מוכנים לשלם 200 מיליון דולר לארבע עונות. אדול הבהיר שלשום שמסי רוצה לחתום בברצלונה ומחכה לה, אבל ידייו כבולות כל עוד לא מונחת הצעה קונקרטית על השולחן.

באתר גדול אחר בארגנטינה, "אולה", נכתב הלילה שמאחורי הקלעים באינטר מיאמי נרקמת תכנית: להקיף את מסי בפרצופים מוכרים ואהובים עליו מהתקופה בברצלונה. מדובר בלואיס סוארס, ג'ורדי אלבה וסרחיו בוסקטס. בעוד שלחלוץ האורוגוואי יש סעיף שמאפשר לו להשתחרר מגרמיו הברזילאית, כך לפי הדיווח, המגן השמאלי והקשר חופשיים לבחור את קבוצתם הבאה לאחר שנפרדו באחרונה מהבלאוגרנה. עוד נכתב כי המועמד לעמדת המאמן הוא טאטה מרטינו.

שתי קבוצות נוספות שנמצאות במירוץ, כך דווח הערב, הן ניוקאסל וצ'לסי, שתיים שככל הנראה יכולות להציע לפרעוש את השכר הגבוה ביותר ביבשת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
ליאונל מסי שחקן פריז סן ז'רמן. רויטרס
מחכה לברצלונה, אבל מחוזר באינטר מיאמי. ליאו מסי/רויטרס
לואיס סוארס, ליאו מסי שחקני ברצלונה. רויטרס
יתאחדו בארצות הברית? מסי וסוארס/רויטרס

"מסי לא רוצה שיחליטו בשבילו, הוא בתהליכי קבלת ההחלטה ושום דבר לא סגור, למרות הדיווחים מארצות הברית וערב הסעודית", טען מומחה ההעברות האיטלקי פבריציו רומאנו מ"סקיי", שהוסיף: "לא בטוח שמשהו קונקרטי בנוגע לעתידו של מסי יקרה בשבוע הקרוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully