וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 3.6: זלאטן ייפרד ממילאן, ריאל הודיעה על עזיבת אסנסיו ומריאנו

עודכן לאחרונה: 3.6.2023 / 18:08

השבדי בן ה-43 עשוי לפרוש, השניים סיימו חוזים בבלאנקוס. לוריס הודיע שהוא מתכנן להיפרד מטוטנהאם. הארי קיין מעדיף את מדריד על פני יונייטד, צ'לסי מציעה את לוקאקו תמורת ולאחוביץ'. באיירן מחכה לרייס ועשויה לצרף את גררו

סיכום אירועי השבוע בכדורגל העולמי, כולל הדרמות של גרמניה במחזור הסיום/ספורט1

רשמי

* ריאל מדריד הודיעה באופן רשמי - מרקו אסנסיו יעזוב את המועדון בתום העונה אחרי 7 שנים במדי הבלאנקוס. כשעתיים לאחר מכן, הודיעו הבלאנקוס גם על סיום דרכו של מריאנו.

* וולבס הודיעה שחוזיהם של ז'ואאו מוטיניו ודייגו קוסטה לא יוארכו. השניים הפכו לשחקנים חופשיים.

שמועות

* זלאטן איברהימוביץ' ייפרד ממילאן בתום העונה. השבדי בן ה-43 סיים את חוזהו אצל הרוסונרי ועשוי לפרוש כשההחלטה שלו תתקבל בימים הקרובים.

* שחקן נוסף שהודיע שלא ימשיך בקבוצתו הוא הוגו לוריס, שוער וקפטן טוטנהאם: "זה סוף עידן. יש לי תשוקה לעשות משהו אחר. אני מודע לעובדה שיש לי עוד שנה בחוזה, אבל אראה מה אפשר לעשות".

* האם הארי קיין בדרך לריאל מדריד? באתר הספרדי "Relevo" טענו שהחלוץ מעדיף את הבלאנקוס על פני מנצ'סטר יונייטד, וב"מארקה" דיווחו - האנגלי פתח את הדלת למעבר.

* ב"גאזטה דלו ספורט" פרסמו שצ'לסי הציעה ליובנטוס לכלול את רומלו לוקאקו בעסקה שמטרתה להשיג את דושאן ולאחוביץ'. גם אתלטיקו מדריד רוצה את הסרבי ומוכנה לתת תמורתו את אלברו מוראטה וכסף בנוסף, אך מי שעדיין מובילה במרוץ להחתמת החלוץ היא באיירן מינכן.

* לאחר גמר הקונפרנס ליג, באיירן מינכן תפתח במגעים עם ווסטהאם ותגיש הצעה גבוהה עבור דקלן רייס, כך לפי "ספורט1" בגרמניה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
דושאן ולאחוביץ' יובנטוס. רויטרס
מבוקש. דושאן ולאחוביץ'/רויטרס

* ב"סקיי גרמניה" פורסם ששני המועדונים שהכי קרובים כרגע לצרף את רפאל גריירו הם באיירן מינכן ואתלטיקו מדריד. המגן הפורטוגלי מסיים את חוזהו בדורטמונד.

* אביו וסוכנו של אלכסיס מקאליסטר ינחת היום באנגליה, כאשר המטרה היא להשלים בשבוע הקרוב את עסקת ההעברה של בנו מברייטון לליברפול.

* אחרי שירד ליגה עם לידס, קודי דראמה מבוקש אצל שתי העולות לפרמיירליג - לוטון וברנלי. בימים הקרובים הן צפויות לבצע פניות.

* בברזיל דווח שלאציו הגישה הצעה עבור מרקוס לאונרדו, חלוץ הנבחרת עד גיל 20 שתפגוש הערב את ישראל, אך לא עמדה בדרישות הכספיות של קבוצתו הנוכחית סנטוס, שמבקשת 20 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully