וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העיתונאית שמקורבת למסי: "אינטר מיאמי הולכת ומתקרבת להחתמתו"

בקטלוניה טוענים שהפרעוש מוכן לחזור לברצלונה "אפילו בחינם", אך ורוניקה ברונאטי פרסמה שהאמריקאים רשמו פריצת דרך במו"מ

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 5.6/ספורט1

התקשורת הקטלאנית שידרה הרבה מאוד אופטימיות הבוקר (שלישי), יממה אחרי שאביו וסוכנו של ליאונל מסי, חורחה, נצפה בברצלונה ואמר שבנו רוצה לחזור לקבוצה אחרי שנתיים בפריז סן ז'רמן. עם זאת, העיתונאים הארגנטינאים שמקורבים למשפחת מסי נשמעים אחרת ומפרסמים שדווקא אינטר מיאמי עושה צעדים משמעותיים לצירוף אלוף העולם.

ורוניקה ברונאטי, העיתונאית הארגנטינאית שנחשבת לחברה קרובה של משפחת מסי, תמכה הבוקר בפרסום של העיתונאי הספרדי סבסטיאן קווארדלי שעל פיו "ליאו רחוק מברצלונה ושדברים של אביו חורחה לא הובנו כהלכה" והוסיפה: "מה שהוא כתב נכון. בשעות האחרונות אינטר מיאמי מאוד התקדמה בשיחות לצירוף מסי והיא הולכת ומתקרבת יותר ויותר להחתמתו. באינטר מיאמי האופטימיות גדולה מאוד"

עוד בנושא

ליאונל מסי חוגג עם הגביע של נבחרת ארגנטינה עם אשתו אנטונלה. רויטרס
בין מיאמי לברצלונה. מסי ואשתו אנטונלה/רויטרס

בספרד כבר פורסם הבוקר שמדובר ב"48 שעות גורליות" לעתידו של מסי, שעל פי הדיווחים מצד אחד מאוד רוצה לחזור לברצלונה וגם מוכן להפחית בשכרו לשם כך, אבל מנגד חושש מתסריט שייאלץ אותו להמתין עד הרגע האחרון כדי להבין אם הוא יכול לחתום בקבוצה או שהיא תתקשה לרשום אותו ותיאלץ לוותר על צירופו, כפי שכבר קרה בשיחות לפני שנתיים. לטענת ג'רארד רומרו, ישנם גורמים בברצלונה שלמרות אירועי היממה האחרונה טוענים ש"אנחנו זקוקים לנס כדי להחזיר אותו".

עוד לפי רומרו, על אף שאתמול פורסם שמסי בכל מקרה החליט לוותר על ההצעה מערב הסעודית שמוערכת בכ-500 מיליון יורו לעונה, הם הגישו עתה הצעה חדשה ומשופרת. כל זאת בזמן שאשתו, אנטונלה, לוחצת עליו לשוב לברצלונה מסיבות משפחתיות, נטען שאחד מבניו "סבל מאוד בפריז" ועל כן היא מבקשת שהמשפחה תחזור להתגורר לעיר בה הם חיו מאז שעברו מארגנטינה בצעירותם ובה גדלו ילדיהם.

עוד לפני הדיווחים הללו, הבוקר פורסם בארגנטינה שהסאגה משפיעה לרעה על מסי, ש"נמצא במצב מנטאלי לא טוב משום שהוא רוצה לחזור לשחק בברצלונה ואפילו בחינם, אך לא יודע אם הדבר אפשרי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully