וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסעודים העבירו אולטימטום למסי, אשתו לוחצת לשוב לברצלונה

הכוכב ביקש לעצור את השיחות על מעבר אפשרי למזרח התיכון, בערב הסעודית הופתעו והשיבו בצורה תקיפה. וגם: הסיבה המשפחתית שהובילה לעזיבת פריז סן ז'רמן

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 5.6/ספורט1

חורחה מסי, אביו של ליאונל, נמצא בברצלונה ואישר היום (שני) לעיתונאים המקומיים על כך שבכוונת בנו לשוב לבלאוגרנה. "ליאו רוצה לחזור, האפשרות קיימת ואחנו מאמינים שהוא יוכל לחזור", אמר האב שמשמש גם כסוכן של אלוף העולם.

הבוקר גם פורסם שברצלונה קיבלה אור ירוק מראשי "לה ליגה" בכל הנוגע לפן הכלכלי של החזרת מסי ונראה שמדובר בעניין של זמן עד שיואצו המגעים להשבת הארגנטינאי לברצלונה, שמצדה תצטרך למכור שחקן או שניים כדי לפנות מקום בתקרת השכר לקראת החזרתו. בניסיון ללחוץ את מסי ומשפחתו, בינתיים הסעודים העבירו אולטימטום על ידי מסר תקיף.

ליאונל מסי עם אשתו אנטונלה ושלושת ילדיהם. Marcelo Endelli, GettyImages
אנטונלה לוחצת לחזור לברצלונה. מסי עם אשתו והילדים/GettyImages, Marcelo Endelli

חדשות נוספות

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

באתר "גול" פורסם שמסי ביקש להפסיק את המו"מ עם הסעודים על מעבר אפשרי שלו למדינה וגם אמר לאנשיו כי הוא מעוניין להמתין עם האפשרות לעבור למזרח התיכון עד קיץ 2024, אלא שהסעודים, שהיו מאוד קרובים לסיכום תנאיו של "הפרעוש", הופתעו מאוד מהתשובה והבהירו לנציגי הכוכב שההצעה לא תהיה תקפה גם בשנה הבאה - כידוע, מדובר בחוזה הגדול בתולדות הענף שמוערך בכ-500 מיליון יורו לעונה על פי הפרסום בזמנו ב-AFP, ככל הנראה מקבוצת אל הילאל.

במקביל, לטענת העיתונאי הקטלאני ג'רארד רומרו, אחת הסיבות שהובילו את משפחת מסי לעזוב את פריז סן ז'רמן אחרי שנתיים היא שאחד מבניו לא התאקלם בעיר ו"סבל מאוד בפריז". מכאן שאשתו של ליאונל ואם ילדיו, אנטונלה, היא זו שדוחפת לשוב לברצלונה, העיר בה הם חיו מאז שעזבו את ארגנטינה בגיל צעיר מאוד ושבה גם הילדים גדלו עד המעבר לפריז בקיץ 2021.

לפי "מונדו דפורטיבו", נשיא ברצלונה ז'ואן לאפורטה נחוש מאוד להשלים את החזרת מסי למועדון אחרי הפרידה בטונים צורמים לפני כשנתיים ויפעל להחתמתו לשנתיים. ההצעה הרשמית תוגש בקרוב, כאמור בברצלונה גם ממתינים להתפתחויות בנוגע לשחקני הסגל לאור הצורך למכור שחקן או שניים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully