וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי פגישה בין אביו ללאפורטה: הקאמבק של מסי לברצלונה מתקרב

חורחה מסי אישר לאחר כחצי שעת דיונים עם נשיא המועדון: "ליאו רוצה לחזור, מאמינים שזה יכול לקרות". מה צריך לקרות עכשיו?

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 5.6/ספורט1

חדשות טובות לאוהדי ברצלונה: עוד חזון למועד, אך הסימנים מצביעים על כך שהקאמבק של ליאונל מסי מתקרב. חורחה מסי, אביו וסוכנו של הכוכב, נועד היום (שני) עם נשיא המועדון הקטלאני ז'ואן לאפורטה, ובסיום הפגישה שנערכה כחצי שעה, אישר: "ליאו רוצה לחזור. האפשרות קיימת ואני אשמח לראות אותו כאן. אנחנו מאמינים שהוא יוכל לחזור".

מסי האב תועד בהגעתו למפגש עם לאפורטה בסרטון שפרסם העיתונאי הספרדי טוני חואנמרטי, כאשר מוקדם יותר היום פורסם באתר "Relevo" כי הנהלת הליגה הספרדית תאשר את תכנית הישימות שהכינה ברצלונה על מנת שתוכל לעמוד בחוקי הפייר פליי הפיננסי.

צפו: חורחה מסי מגיע לפגישה עם ז'ואן לאפורטה

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

אם אישור "לה ליגה" אכן יגיע, ברצלונה תוכל להגיש למסי הצעה קונקרטית, אולם חתימה על חוזה תהיה אפשרית רק לאחר שהמועדון ימכור מספר שחקנים שאינם בתכניות והמכירות הללו יכניסו כסף שבזכותו הקבוצה תעמוד בפייר פליי הפיננסי.

בתוך כך, בצרפת דווח היום כי נציגי אל הילאל הסעודית צפויים להיפגש גם הם עם חורחה מסי, בצרפת, ומבקשים מאביו של הכוכב להמתין. לא ברור עד כמה הפרסומים הזרים מדויקים בנוגע לערב הסעודית, אך לאחרונה נכתב של אל הילאל מוכנה לשלם לפרעוש מעל מיליארד דולר בחוזה לשנתיים, כאשר במקביל מקווה גם אינטר מיאמי לשים את ידיה על קפטן נבחרת ארגנטינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully